Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Kościerzyna
81 cm3
6 KM
0.00 s
Chińczyk ale naprawde w niczym mi to nie przeszkadza:)
Obudowa z wtórnego użytku czyli z butelek :D
-przerobiony tłumik[końcówka od wartburga ;) ]
-sportowy filtr powietrza Stage6
-rolki wariatora Naraku 4.20gr
-nowe ślizgi wariatora
-pasek wzmacniany Naraku Endurace
-..n..x Super-Glu ;D
-dysza główna gaznika #102
-cylinder Airsal Sport 81cc(50mm)
-wentylator Revo Carbon
-lusterka Revo Oval Carbon
-niebiesko-zielone podświetlenie licznika i rejestracji
-neonki
-sportowe sprzęgło Naraku Black Edition
-odblokowany moduł CDI Tec Performance
-teraz Racingowy moduł CDI Naraku z regulacją zapłonu
-brak tylnego i przedniego błotnika
-zestaw audio->głośniki komputerowe Creative 2.1 naprawde pięknie grają
----------------------------------
BĘDZIE
wariator Naraku HS
Dluższe przełożenie wtórne Naraku
Cylinder Naraku 90ccm ;D
4T 81ccm o mocy Ok 6 StuntKoni
Miękkie czasem przeszkadza ale jest ok
MmMmyyy na tylnej kanapie xDD
Lata 90-siąte to były czasy ahh
- chińczyk ale daje rade
+ wygodna kanapa
-+ miękkie zawieszenie
+ po dobrym dotarciu bardzo dobra prędkość
+ dobre chamulce
+ bardzo dobre przyśpieszenie jak na 4T
+ dla mnie jedyny taki nawet jesli to chinczyk
troche ponad 85km/h na prostej a to przez za krótkie przełożenie wtorne heh
Yamaha R1,Suzuki Hayabusa,Suzuki GSX-R 1000 Moje 3 największe marzenia ;P