Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
płock
70 cm3
10 KM
0.00 s
mam go sporo czasu i robiłem jeden generalny remont jezdze nim jakieś 3 latka od razu wszystko zmieniłem na 70cmm Prszegło i inne potrzebne czesci do osiagniecia tej mocy co ma moj sprzet....
nie myslcie ze tunig był robiony przez chłopca w stodole wszystko nadzorował doswiadczony mechanik
podwyszenie siedzenia neony pod bakiem wyciagniety przód na sportowo 2 zegary obrotomierz i przedkomierz równiez podswietlane akumulator 12v i cała instalacja posiada biołe klosze kierunków niebieska zaróweczke liczniki orginałki oraz opony szweckie rózniez sparco tłumnik leo vinci co daje ładne kopytko i fajny dzwiek _nozka boczna na wentylach mam tez neony nakrecane ... no i napisy na oponkach
3 biegowy uwazam ze lepiej jest jak sa 3 biegi sa dłuzsze gdzy sie z kims scigam to gdy on ma 2 a ja jeszcze go mam w tyle na 1 wiec biegi sa poprostu dłusze.... 1 generalny remont 3 lata temu co swoiadczy o jego stanie
przód i tył po 2 amoltyzatroy
jeden jedyny raz zbrakło mi powietrza w tylnim kole i 5 km pchania nie chciałem popsuć felgi heh inny by nim powoli pewnie jechał i z osemkował porecz
nigdy go nie sprzedam jest dla mnie bez cenny a po za tym moze skruce błotniki
plusem jest wszystko oprócz tego ze gdy wiezdzam do garazu zawsze obetre płotnikiem heheh ;p
no we wsi wymiatam ;d v max jakies 89 bez wiatru
lepszych drogach i tanszych czesciach