Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Krasnystaw
49 cm3
3 KM
0.00 s
Charcika kupiłem w 2008r całego pordzewiałego ale z ciekawym przebiegiem poprzedniemu właścicielowi po dwóch sezonach odmówił posłuszeństwa, ze względu na brak umiejętności naprawy odstawił go do drwenianej szopy i postanowił o nim zapomnieć. Aktualnie prowadze odnawianie na orginał
14.03.2009 prace trwają przed sezonem zdąże już moim zdaniem wygląda niezle.
20.11.2009 Charcik przejechał w sezonie ok 1000km. Dzisiaj zakupiłem nowe kierunki istny rarytas przez zimę popracuje nad siedzeniem jest niewielkie pęknięcie ale strasznie mnie irytuje.
Dzisiaj mogę powiedzieć że gdy w lecie nim jeździłem to nie jedna osoba patrzyła z zachwytem lub wspomnieniem tamtych lat.
NIGDY NIE BĘDZIE !!!!
Orginał 027 ZMD.
Seryjne jest świetne.
-Jak na razie to tylko ta po niego przez ponad 150km w jedną strone przy marznącym deszczu i 40km/h na 3 biegu masakra ale nie żałuje.
-Gdy go wyremontowałem pojechałem po sklep gdzie sprzedają starsi Panowie co kiedyś mieli takie na sprzedaż nówki . Mówie wam cieszyli się na widok mojego Charta jak dzieci a potem powiedzieli cyt."Co się stało z polską motoryzacją, zmarnowali i zdeptali"
ODNOWIĆ CZASAMI SIĘ PRZEJECHAĆ I NIGDY NIE SPRZEDAĆ TO OSTATNI (OBY NIE) RELIKT POLSKIEJ MOTORYZACJI.
+WYGLĄD
+KOMFORT
+SILNIK- POPRZEDNIM MOIM CHARTEM BEZ REMONTU PRZEJECHAŁEM 14TYŚ I SPRZEDAŁEM NADAL DOBREGO (MIAŁEM WTEDY 10-15LAT TO O CZYMŚ ŚWIADCZY)
-BRAK ORG. CZĘŚCI
POSIADANIE CHARTA JEST OSIĄGNIĘCIEM
ZAKUPIE CAŁEJ GAMY POLSKICH MOTOROWERÓW I MOTOCYKLI.