Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Krotoszyn
60 cm3
4 KM
12000 Nm
0.00 s
Simson zakupiony w listopadzie. Były małe problemy gdy go już zakupiłem. Następnie go naprawiałem. Jeździłem aż do 22 kwietnia i skończyłem 3 maja. Wtedy zrobiłem swój wymarzony remont i silnika i wizualnie.Teraz jest motor em jaki chciałem mieć. Narazie brak zastrzerzeń do niego nie mam zobaczymy z czasem. Lubię jeździć motorami a szczególnie teraz moim Simsonem s51.
Następnie zainwestowałem w obrotomierz - piękna rzecz
- Kolor : z zielonego na czerwony; wiśnia,
- koła wypiaskowane i pomalowane
- Kuferek wzmocniony, czerwony
- Nóżka boczna,
- Kierunkowskazy sześciokątne; klosze przezroczyste,
- podstawka do gejgerów,
- tłumik oryginal niklowany
- kolanko niklowane
Wydatek ok. :
1100-1200 zł
- Łożyska zmienione ( wszystkie )
- Wybierak od biegów
- komplet uszczelek
-cylinder 60 cm3 oczywiście z odpowiednim tłokiem oraz pierścienie
Wszystkie części majsterowskie
- Malowane,zardzewiałe
-Sprawne, pracuje bez zastrzeżeń
- Wyjazd do Środy Wlkp. nie powiódł się. Stanął mi pod Polo Market. Musiałem pchać kawał drogi.Simsona popychałem na lawecie. Wyszło na to, że to bym tylko klin.
- plusy to takie że nie ma awarii.
- minusy rura wydechowa.Jak raz wywaliła to turlałem się po podwórku.Mam nadzieję że ten minus się poprawi.
Tuning
89km/h pod górkę
Obrotomierz przy Simsonie
Baranek na baku
- Bez awaryjności.
- Paliwo 1,50 zł/ L
-O godzinach spędzonych na "Bazie Pensakola"