Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1997 r.
Knyszyn
90 cm3
16 KM
0.00 s
Simsonek s53 w pięknym malowaniu mało spotykanym. Bardzo dobrze się prezentuje. Zakupiłem go dnia ~~~~~~~~~~07.12.2008~~~~~~~~
- Cylinder 70/4 ( polerowany kanały )
- Polerowane denko tłoka i górny pierścień
- Gaźnik amal 21
- Wal s70 z wypełniaczami
- Łożyska z luzem c3
- Uszczelniacze dwu wargowe
- Kosz s70 MZA
- Docisk sprzęgła 1,8 mmm
- Skrzynia 3b + 4 tryb od sr80 (ciężko dostępny w Polsce)
- Zapłon Ducati Energia wytrzymuje nawet 16k obrotów
- Gąbkowy filtr powietrza
- Obrotomierz KOSO II Skalowany do 16k RPM (W tym temp. wody)
- Prędkościomierz KOSO II skalowany do 160 km/h
- Przedni reflektor xenon 5000k
Z racji tego że nadszedł nowy sezon postanowiłem nieco odświeżyć simsonka o to lista aktualnych przeróbek.
- Garnek 90/7/2 Polini Motori
( Konfiguracja okien zmieniona )
- Tłok HONDA MTX 49.75 ( luz montażowy 0.05 mm )
( został gruntownie przerobiony otrzymał otwór do napełniania komory co wpłynęło na elastynę jednostki )
- Zawór membranowy HEBO
- Pompa wody Yamaha aerox
- Chłodnica suzuki rg80
- Kartery przystosowane pod cylinder zmieniły się też profile kanałów płuczących
- Skrzynia 5B long
- Łożyska skf c3
- Sprzęgło 1.8 + 5 tarcz
- Wał s70
- Zapłon DUCATI ENERGIA
- Gaźnik dellorto phbg 21
- Króciec od am6
- Powietrze filtruje filterek gąbkowy
- Spawak 9500 RPM made by Dudi
Jak widać powyżej został gruntownie przerobiony. Jest praktycznie cały nowy łącznie z połową mechanizmu zmiany biegów.
Co do osiągów są naprawdę przyzwoite dużo za dużo jak na taką konstrukcje...
Zregenerowane, miękko. Przy prędkościach rzędu 100 km/h + nie wyrabia z amortyzacją.
Pamiętna to chyba podczas zakupu w Sutnie mała rundka przez miasteczko.
27.06.09r - Knyszyn- Korycin
Noc z jednej strony pioruny z drugiej fajerwerki co kilka kilometrów karetki samotna podróż.
16.08.09r. - Knyszyn - Osowiec
Dużo kilometrów piękne tereny oczywiście jak zawsze bez awarii.
15.04.2010r - Pierwsza runda na silniczku 70/4
17.04.2010r - Trasa: Jaświły, Krzeczkowo, Mońki.
Cały sezon 2011 będzie pamiętny.
Zamontować lepszej jakości tłok, zregenerować sprzęgło.
+ Wygląd, zdecydowanie.Simek może się podobać.
+ Szybka reakcja na manetkę gazu
+ Moc
+ Wszystko wykonam sam, od regeneracji zawieszenia po położenia nowej elektryki
+ Dość oryginalny na pewno nie powtarzalny
+ Elastyka
- Brak sztywności ramy
- Słaba jakość części zamiennych
- Brak hamulca tarczowego
- Mógłby być nieco wyższy
Widać je na załączonych obrazkach
Prezentacja instrumentów pomiarowych KOSO:
http://www.bikemovies.com/movie/013014/
Wszelkie zdjęcia na moim BP
http://bikepics.com/members/10fanta/