Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Tarnów
50 cm3
0.00 s
Po sprzedaniu Simsona mój tata użytkował przez pewien okres czasu poczciwego Ogara 200 swojego brata.
Zamienił zwykłego Romecika w fajny motorek, który dzielnie zastępował ukochanego Simsona S51.
Dodanie jednego pierścienia w cylindrze, dopracowanie fabrycznego silnika oraz tuning wizualny.
Jest to fabryczny silnik Jawy z wersji 200.
Silnik został rozkręcony na części pierwsze. Z racji byłego fachu taty (frezer) każda najdrobniejsza śrubka została dopieszczona.
Silnik po tych działaniach działał absolutnie bez zarzutu.
Fabryczne
Gdy miałem kilka lat tata przewiózł mnie opartego tradycyjnie o bak w ostatnią podróż. Romet wrócił do właściciela i ślad o nim zaginął. Prawdopodobnie był intensywnie użytkowany i po prostu się rozpadł.
Romet przepadł bez śladu.
Jakie są minusy Ogara to każdy wie. Na plus można dać wygląd i niezawodność po remoncie.
Po remoncie nie doczekał się awarii mimo jazdy na większych odległościach.