Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
leszno
49 cm3
0.00 s
historia mojego komara na początku kupiłem samą rame za 30 zł bez kuł
i siedzenia,boczków plastikowych,i metalowych osłon na gaznik i bez bagażnika i bez lamp rama została pomalowana w zakładzie lakierniczym proszkowo puzniej kupiłem rame od ogara 205 tylko poto by miec z niej koła kupilem ją za 50 zł mialem w tej ramie widełki z nowszego modelu komara bo na orginalnych byl zerwany gwint ale puzniej dostalem widełki orginalne i boczki na początku byl w nim silink kanciaty
lecz postanowiłem kupic okrągły bo chcialem miec orginal
mozna powiedziec ze ja zlozylem tego komara bo kupilem samą rame i dokupywalem częsci brakujące a duzo tego bylo no i udalo mi się
teraz komar prezetuje sie tak jak na fotach chodz te foty nie są za dobre bo byly robione fonem i nie ukazują jego piękna w 100% na zywo komar jest owiele ladniejszy a plusem jest to ze ma papiery i jest oplacony no i to by bylo na wszystko
nigdy
orginal
miękkie
gdy jechalem po ciemku jeszcze niebompletny byl do malarni z kumplem on komarem i ja tez i mi lancuch pękł
postawilem komara u kumpla na parkingu i jechalem z kumplem jego komarem;p
uzupełnić małe braki licznik,ślimak i linka
plusy:
-mój
-bo komar
-polski
-tanie częsci
-po remoncie
-ma dokumenty
-opłacone oc
-zabytek
minusy:
-mała prędkość maxymalna
50-60 km/h
komarze sztywniaku
lub innym romecie do wyremontowania