facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Ogar 900 2008r

Oglądano już 14739 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Ogar 900 »
  • Rocznik

    2008 r.

  • Właściciel

    Choinka

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Sieraków

  • Pojemność

    110 cm3

  • Moc

    10 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Co by tu napisać. Mam go od końca wakacji 2008. Jak go dostawałem to mówiłem że nic przy nim nie będę robił bo po co i wszystko będę robił w serwisie. Jak teraz można zobaczyć pozmieniało się trochę. Był silnik 110ccm na chińskim półautomatycznym sprzęgle następnie wsadziłem hondowskie a teraz wylądowało manualne. Skrzynia trzy biegi do przodu plus wsteczny. Swap był dokonany koło lutego 2010. Malowałem go w marcu 2010r. Jeśli dobrze pamiętam w maju kupiłem nową oponkę. We wakacje Dokonałem kolejnej modyfikacji a konkretnie przyciąłem błotnik, i taki stan zostaje do dziś. Jeszcze po między tymi modyfikacjami było np zamontowanie tylnych kierunkowskazów szczałkowych i przednie umieszczone w postojówkach.W kwietniu 2011 założony nowy tłumik :) Full przelot nic nie hamuje dźwięku. W maju 2011 Wykonałem płaskie nadkole fotki już wkrótce :)

  • Tuning

    Filtr Stożkowy powietrza
    Kierunkowskazy tył strzałkowe
    Kierunkowskazy przód w światłach postojowych
    Opona tył 100/90/17
    Zmieniona tarcza licznika
    Świeca NGK
    Nie wiem czy to jest jakiś wielki tuning ale przycięty tylny błotnik
    Malowanie na wzór Yamahy X1
    Pług pod silnik
    Tłumik dominator ;D
    Płaskie nadkole

  • Silnik

    Jedno cylindrowy 4-suw chłodzony powietrzem na licencji Hondy

    Oryginalny był silnik Rometa 50cc
    Teraz jest 110 od quada 3 biegi do przodu plus wsteczny (układ R-N-1-2-3)
    Sprzęgło półautomatyczne od hondy rocznik \'79. Dużo lepsze od oryginału.

  • Zawieszenie

    Troszke za miekie
    Wymiana już planowana ;]

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jechałem do szkoły (4 km) jestem w połowie drogi i maszyna staje patrze do baku i co zupy nie ma

  • Perspektywy

    Tuning wizualny i dalszy tuning mechaniczny

    Głównie chłodnica oleju i obrotomierz ;]

  • Plusy i minusy pojazdu

    PLUSY
    -małe spalanie
    -duza moc jak na 50cc ale nie ma porównania z 110cc ;D
    duze wygodne siedzenie(spokojnie sie zmieszcza 2 osoby)
    -wyswietlacz biegów
    -3 biegi plus wsteczny (przydaje się)


    MINUSY
    -drobne niedorobienia w elektryce
    -brak kopki ;/
    -jednak made in china ;) chociaż niewiele z oryginału zostało

  • Osiągnięcia

    50ccm- 79km/h
    110ccm- ok 90km/h ale to nie był jego kres możliwości

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Gilera Runner 50
  • Opel Combo
  • Romet Pony M301
  • Kawasaki GPZ 500
  • Volkswagen Golf
  • MG ZS

Co robią kierowcy na PJ