Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Osiek
60 cm3
7 KM
0.00 s
Simsona nabyłem zimą 2007roku.
Gdy go zakupiłem od Barrego był zadbany i przygotowany do jazdy, lecz nie odpowiadał mi wygląd i postanowiłem przerobić go pod swoje upodobania.
Mechaniczny:
-Cylinder DDR przerobiony na czterokanałowe 60ccm,
- Gaźnik 16N1-1 roztoczony na 18mm,
- Tłumik przerobiony na RZT SP 04 (najbardziej odpowiedni do tego cylindra).
Wizualny:
- Lekko podgięte siedzenie,
- Skrócony tylni błotnik oraz przerobione mocowanie tablicy itp.
- Tuningowe, małe kierunkowskazy z przodu,
- Polerka aluminiowych elementów,
( wszystkie przeróbki widoczne są na zdjęciach)
Silnik poj. 60cm3(4kanałowy), 4 biegowy, jedno-cylindrowy, 2-suwowy, moc (na komplecie DDR ) około 7 KM. Bardzo elastyczny pod względem silników 2t. Po kapitalnym remoncie.
Nie tak dawno przeszło regeneracje, zarówno przód jak i tył. Bardzo przyjazne dla kierowcy jak i pasażera.
Bardzo dużo ich było i każda miała w sobie coś pamiętnego:)
Najbardziej w pamięci utkwiła mi Podróż z Oswięcimia do Korbielowa (pod przejście graniczne), pamiętna z tego względu, że długo jechaliśmy krętą drogą pod górę i zaczęło brakować mi biegów ( wtedy jeszcze na komplecie ALMOT 60cm3).
Juz nic. Ponieważ sprzedałem Simka/
+ zawieszenie
+ silnik
+ spalanie (około 3l),
+ dłuższe trasy (nawet do 250km dziennie) nie stanowią problemu,
i duzo by tu mozna wymieniać,
ogólnie DOBRY SPRZĘT
Ja minusów nie dostrzegam, jak na Simsona sprawuje mi się idealnie:)
Ok 80km/h...ale wkońcu to tylko SIMSON
Dalszej przygodzie z motocyklami...