Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Suszec
50 cm3
2 KM
0.00 s
Motorek kupiony od pierwszego właściciela-dużo zapasowych części, instrukcja obsługi, rady dotyczące jazdy.Po zakupie miałem nim dojechać do domu, zgasł po paru kilometrach i nie chciał odpalić, do domu został dowieziony w bagażniku Fiata Brava. I tu zaczyna się historia z dostrojeniem jawki. Notorycznie się zalewała i nie chciała palić- czyszczenie świecy dawało efekty typu przejechanie 20m i znów trzeba czyścić świecę... Dałem ją do mechanika, który coś tam poczyścił i zmienił świecę- jawka pochodziła przez jakiś czas dobrze potem problem wrócił. W międzyczasie przemalowałem bak i schowek na niebiesko i dodałem obciętą naklejkę z Jawy TS 350 (żałuję że nie zrobiłem zdjęć zaraz po zakupie bo kolorek pomarańcz był oryginalny i nawet w dobrym stanie). Czyściłem świecę i przeczyściłem dysze ale to nadal dawało marne efekty. Oddałem jawkę do miejscowego "mechanika" który miał się na tym znać a jednak niewiele zrobił. Postanowiłem wziąć sprawę w swoje ręce, poczytałem trochę na forum www.jawa50.fora.pl o tym co może być przyczyną zalewania świecy. Rozkręciłem gaźnik na części i ugotowałem w wodzi z octem, ustawiłem ilość doprowadzanego do komory z pływakiem paliwa, moment rozwierania się platynek i zmieniłem paliwo (leję teraz z innej podobno lepszej stacji). Po tych zabiegach wszystko chodzi gra i buczy. Mogę się już wypuścić dalej niż okoliczne drogi i dróżki. Kiedy doprowadziłem jawke do stanu-lać paliwo jeździć-postanowiłem zrobić poważniejsze malowanie i remont/tuning. Bak i błotniki dałem do lakiernika, ramę i resztę elementów na czarno pomalowałem sam. Wypolerowałem silnik, gaźnik, kierownicę, felgi i parę małych elementów; dźwignię hamulca(przedniego) i sprzęgła dałem do chromowania. Wymieniłem prawie wszystkie śruby, śrubki, śrubeczki na mniej lub bardziej oryginalne.
SPRZEDANY
Przemalowałem zaraz po zakupie na niebiesko i dodałem naklejki.
Przemalowałem bak i schowek na fioletowy metalik, błotniki na biało resztę na czarno albo wypolerowałem.
Instalacja 12v z akumulatorem umieszczonym w przerobionym pudełku po kawie podłączone są do niej migacze, klakson samochodowy i światło stopu.
SPRZEDANY
Nowe uszczelki ,przerywacz, cylinder, głowica, tłok, pierścienie poza tym wszytko oryginalne.
SPRZEDANY
Wymieniłem osłony przednich teleskopów i śruby mocujące tylne.
SPRZEDANY
Z żalem oddać w dobre ręce.
SPRZEDANY
MZ 251e
HONDA VTR 250