facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Jawa Mustang 50 1980r

Oglądano już 8036 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Jawa Mustang 50 »
  • Rocznik

    1980 r.

  • Właściciel

    krzysiek122641

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Suszec

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    2 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Motorek kupiony od pierwszego właściciela-dużo zapasowych części, instrukcja obsługi, rady dotyczące jazdy.Po zakupie miałem nim dojechać do domu, zgasł po paru kilometrach i nie chciał odpalić, do domu został dowieziony w bagażniku Fiata Brava. I tu zaczyna się historia z dostrojeniem jawki. Notorycznie się zalewała i nie chciała palić- czyszczenie świecy dawało efekty typu przejechanie 20m i znów trzeba czyścić świecę... Dałem ją do mechanika, który coś tam poczyścił i zmienił świecę- jawka pochodziła przez jakiś czas dobrze potem problem wrócił. W międzyczasie przemalowałem bak i schowek na niebiesko i dodałem obciętą naklejkę z Jawy TS 350 (żałuję że nie zrobiłem zdjęć zaraz po zakupie bo kolorek pomarańcz był oryginalny i nawet w dobrym stanie). Czyściłem świecę i przeczyściłem dysze ale to nadal dawało marne efekty. Oddałem jawkę do miejscowego "mechanika" który miał się na tym znać a jednak niewiele zrobił. Postanowiłem wziąć sprawę w swoje ręce, poczytałem trochę na forum www.jawa50.fora.pl o tym co może być przyczyną zalewania świecy. Rozkręciłem gaźnik na części i ugotowałem w wodzi z octem, ustawiłem ilość doprowadzanego do komory z pływakiem paliwa, moment rozwierania się platynek i zmieniłem paliwo (leję teraz z innej podobno lepszej stacji). Po tych zabiegach wszystko chodzi gra i buczy. Mogę się już wypuścić dalej niż okoliczne drogi i dróżki. Kiedy doprowadziłem jawke do stanu-lać paliwo jeździć-postanowiłem zrobić poważniejsze malowanie i remont/tuning. Bak i błotniki dałem do lakiernika, ramę i resztę elementów na czarno pomalowałem sam. Wypolerowałem silnik, gaźnik, kierownicę, felgi i parę małych elementów; dźwignię hamulca(przedniego) i sprzęgła dałem do chromowania. Wymieniłem prawie wszystkie śruby, śrubki, śrubeczki na mniej lub bardziej oryginalne.

    SPRZEDANY

  • Tuning

    Przemalowałem zaraz po zakupie na niebiesko i dodałem naklejki.

    Przemalowałem bak i schowek na fioletowy metalik, błotniki na biało resztę na czarno albo wypolerowałem.

    Instalacja 12v z akumulatorem umieszczonym w przerobionym pudełku po kawie podłączone są do niej migacze, klakson samochodowy i światło stopu.

    SPRZEDANY

  • Silnik

    Nowe uszczelki ,przerywacz, cylinder, głowica, tłok, pierścienie poza tym wszytko oryginalne.

    SPRZEDANY

  • Zawieszenie

    Wymieniłem osłony przednich teleskopów i śruby mocujące tylne.

    SPRZEDANY

  • Perspektywy

    Z żalem oddać w dobre ręce.

    SPRZEDANY

  • Marzę o...

    MZ 251e
    HONDA VTR 250

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Gilera DNA
  • Volkswagen Golf
  • Volkswagen Passat
  • Renault Megane
  • Fiat 125P
  • Mercedes 190

Co robią kierowcy na PJ