Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Łowicz
50 cm3
8 KM
0.00 s
Jedno z lepszych enduro 50 ccm.
Nie planuje, chyba, że jakieś praktycznie przeróbki, ale po co takie w enduro ;) Chyba, żeby zwiększyć moc, albo kiedyś wsadzić silnik od Suzuki RG 80 :)
-ostatnio zmieniłem fajkę ;D
-zmieniona lampa tylna, lepiej się prezentuje moim zdaniem.
Bardzo wytrzymały. Mniejszy stopień sprężania niż w popularnych jednostkach Minarelli AM6 powoduje, że dłużej wytrzymuje :)
Oryginalne, jak na 50tkę dobrze się spisuje.
Każda jest pamiętna :) Błoto, las, nie zauważyłem korzenia i leciaaaałem :D
ewentualnie motor w pionie na światłach. :)
Jeździć jak najdłużej :) wstawić silnik od RG 80, może zmienić kierunki, bo się połamały i lampę tylną na taką jak w DT 80 (leżącą na błotniku). Parę ładnych naklejek, ewentualnie handbary, lecz wszystko generuje wydatki. ;) Wymienić lusterka, bo mam jedno w dodatku pęknięte :D dodatkowy stelaż do stuntu ;) (jak ktoś w pobliżu byłby chętny do pomocy przy wykonaniu czegoś takiego, to pisać, naprawdę :D)
jak widać na jednym ze zdjęć, motor został pomalowany, jak znajdę chwilkę czasu dodam ładniejsze zdjęcia.
jeśli ktoś ma jakieś sugestie, uwagi dotyczące wyglądu to proszę pisać na PW, na pewno odczytam i przemyślę. ;)
Ma same plusy, tyle co części mogą być drogie. Brakuje powoli mocy ;P
słabe światełka, brak aku (wszystko z alternatora)
Kupiłem go.
O jakimś poważnym enduro, albo turystyku. Zresztą lubię każdy rodzaj motorów, więc to się jeszcze okaże.