Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Lubliniec
50 cm3
4 KM
0.00 s
Simek niedawno dotarty po wymianie tłoka. Kupilem go przeszlo 3 lata temu w nie najlepszym stanie technicznym i wizualnym. Odpalał za którymś tam razem, był bez akumulatora
i jeszcze przedni błotnik się sypał. Z błotnikiem nie było problemu, ponieważ właściciel dorzucił błotnik z tworzywa sztucznego który widać na zdjęciu. Z odpalaniem również nie było dużego problemu bo wystarczyło wyregulować gaźnik i wymienić świece;]. Za to przy elektryce i akumulatorze było już więcej roboty
m.in. rozładowywujący się akumulator i problemy z tylnym światłem.
Optyczny:
- malowanie baku i klap na niebieski metalik
- pomalowanie ramy i tylnego błotnika na czarny kolor
- naklejki
- w planie chromowanie felg i polerka silnika
Mechaniczny:
- hmmm.....jedyna rzecz dodająca mu mocy i decybeli to przerobienie wkładu tłumiącego;]
Oryginalny dwusuwowy chłodzony powietrzem silnik IFA z zapłonem platynkowym. Moc ok 3.7 konia przy obrotach 5500obr/min. Gaźnik też oryginalny typ 16N1-11.
Tłok węgierski.
Oryginał. W przednim wymieniłem sprężyny. Tylne planuję zmienić bo już jest wytrzaskane:D
Po kupnie jechałem nim do domu. Po drodze zgasł i nie chciał zapalic, musiałem go dopchać do domu:D
Jazda z prędkością 74 km/h z górki z uszkodzonym gwintem w głowicy:D:D
-Wymienić gażnik 16N1-11 na 16N3-4 (Zrobione)
-Wydech Enduro
-Polerka silnika (Zrobiona)
-Zrobić coś z felgami
-Jeszcze raz pomalować (tym razem lepiej:D)
-i kilka mniejszych zmian;]
Plusy:
- niezłe przyspieszenie
- wygląd
- mój pierwszy motor
Minusy:
- tylne zawieszenie już słabe
Po wynianie tłoka jeszcze go nie sprawdzałem. Ale za niedługo napisze;];]
Tańszym paliwie:D:D
Lepszych drogach
Prawie jazdy