Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Sypniewo, k. Ostrołęki
50 cm3
2 KM
2 Nm
0.00 s
Jest to wersja Lux z chromowanymi błotnikami, udało mi się kupić z papierami. Zauroczył mnie od razu, ma coś w sobie. Polski klasyk. W miarę moich możliwości finansowych odnawiany cały czas.
to jakiś żart..?
Dezamet 023, stosowany w większości polskich motorowerów bydgoskiej fabryki. Gaźnik GM 13F z silnika 019 (większy przelot). Zapłon na module tyrystorowym- świetna rzecz... oryginalny zapłon-porażka, dzięki lekkiej modyfikacji silnik bezawaryjny. Iskra nie porównywalna z klasycznym zapłonem.
Po za tym kartery jak nowe, zmieniacz biegów zregenerowany-działa jak nowy. Wymienić zostało mi simmering na wałku wysprzęglającym i kpl. cylinder.
bardzo dobre miękkie, szkoda że przednie ma taki mały skok.
jeszcze nie było, ale na pewno w przyszłości będzie
dokończyć remont, postawić, przykryć, cieszyć oko, i co jakiś czas robić rundkę po okolicy.
Przerejestrować
+polski zabytkowy motorower
+mało pali
+prostota wykonania, co za tym idzie łatwo naprawić jakie kol wiek usterki
+klasyczny wygląd
+wersja eksportowana Kadet 780 lux
-zabytki nie mają minusów :P
kupno motoroweru za 50zł w kiepskim stanie ale z kpl. dokumentacją
nowym silniku 023 na plombach ZMD