Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Posadowa Mogilska
51 cm3
4 KM
6 Nm
0.00 s
Simson S51 B. Kupiłem go w sierpniu 2008, nie na chodzie, ale już działa;D Jak narazie nie mam z nim większych problemów, zawsze sprawdza się w terenie. Ogólnie bardzo dobry motorower. Gdyby to był DDR w dobrym stanie to bym go nie tuningował... ale ten był strasznie wybrakowany, więc wolałem go ulepszyć po swojemu;D
- podniesiony tył
- przewód fajki Bosch
- świeca NGK
- nakładka na pedał hamulca z blachy ryflowanej
- tylny błotnik z laminatu
- gumy na amortyzatory od enduro
- siedzenie obszyte skórą
- błotnik ENDURO przód
- wzmocnienie lagów z blachy ryflowanej
- tłumik "pseudo sport" ;D
- naklejka SIMSON na tłumiku - robiona przeze mnie
- opona "kostka" 2.75x16 z tyłu (nie ma na fotach)
Oryginalny 4 biegowy, cylinder 50ccm, gaźnik 16n3-4
Oryginalne ale może z tyłu będzie od MZ
założenie zębatki zdawczej 12z i bujanie się po wielkich górach;D Wtedy to była MOC;D
zdobyć jakąś MZ ETZ lub wstawić od niej silnik do sima ;D
+ zarejestrowany i opłacony
+ dość szybki i mocny jak na 50cm (większość kosiarek nie ma szans;D)
+ tanie części
+ bardzo duże możliwości tuningu;D
a minusów Simsony nie mają;D
prędkość po prostej ok. 70km/h (z małym wiatrem ;p) a z górki 80;D i kilka razy zdobycie góry Rosochatki (753m n.p.m) i Jodłowej Góry (715m.n.p.m);D
- tanim paliwie
- MZ ETZ 150 lub 251