Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Sztum
49 cm3
2 KM
4500 Nm
0.00 s
Siema. Oto mój ogarek zakupiony dnia 26.07.2008r. Kupiłem go od strażaka z papierami za 500zł w stanie technicznym idealnym a wizualnym dostatecznym. Silnik żyleta. Jak na razie zawiódł mnie tylko raz (oring na wale poszedł). Fajna maszynka, ma kopa mimo wieku. Polecam Ogara 200 innym planującym zakup takiego jednośladu ;)
Na razie 100% oryginalny, ale w przyszłości planuję strzelić Ogarkowi
remont i może mały tuning (owiewka Tiger, kierunkowskazy itp).
Silnik do polerki, ogólnie stan dobry. Zablokowany.
- typ silnika JAWA 223
- moc 2KM/1,4KW
- jedno-cylindrowy
- dwusuwowy
- chłodzony powietrzem
W silniku zostało wymienione:
Na razie tylko oring ;)
Zamierzam zrobić mały remont i odblokować silnik a także zmienić cylinder na 60ccm.
Przód - widelec teleskopowy
Tył - amortyzatory teleskopowe
Tył bardzo miękki, za to przód
twardy...
Wyprawa do lasu ok. 10km od domu i zgubienie iskry u świecy (zapasowej świecy nie miałem)
:)
- odmalować Ogarka u lakiernika
- wymienić licznik (obecny nie działa)
- zamontować stopkę
- chromik na błotnikach i felgach ;P
- nowy tłumik
- cylinder 60ccm
- mały remoncik silnika
Plusy:
+ silny i szybki silnik
+ marka legenda ROMET
Minusy:
- fabryczna blokada
- niestandardowa skrzynia biegów
hmm... Na oko 60km/h (licznik nie działa)
Po odblokowaniu i remoncie silnika, zmianie cylindra i założeniu sprawnego licznika sprawdzę ile pociągnie. :)
ETZ 251 albo JAWA 350TS. :D