facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Ogar 900 2008r

Oglądano już 4403 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Ogar 900 »
  • Rocznik

    2008 r.

  • Właściciel

    szczepa

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Krotoszyn

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    3 KM

  • Max. moment obrotowy

    4 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Nowoczesny motorower zainspirowany pierwowzorem kultowej linii Hondy - Cub. Od Lipca 2008 do stycznia 2009 ogar służył mi wyśmienice, żadnych awarii. Jednak pewnego feralnego styczniowego dnia przydarzył mi się dzwon z samochodem (naszczęście mi nic się poważnego nie stało.)Wypadek oczywiście nie był z mojej winy.Motor był bardzo mocno zniszczony (prawie wszystkie plastiki popękane.przód urwany) ale o dziwo rama była prosta.
    Po długim czasie zastanawiania co zrobić,postanowiłem dać wrak ogara 900 do remontu.Wszystko zostało zrobione należycie. Teraz wygląda jak przed wypadkiem. MO w sumie troche inaczej bo dostałem owiewki z rocznika 2009.Nawet dobrze.

  • Tuning

    w silnik nie będę ingerował. Ogólnie do 4 suwów jest bardzo mały wybór części tuningowych.

  • Silnik

    czterosuwowy 1 cylindrowy chłodzony powietrzem .Jednostka napędowa zadowala się średnio 1,7 litrami /100km (jadąc śr 45-50km/h). 0d 0-50km/h przyspiesza w 11 s

  • Zawieszenie

    mocno twarde. Powinno być bardziej "francuskie". W końcu jest to pojazd który strona rometa opisuje jako użytkowy nadający się rownież bardzo dobrze do jazdy po nieasfaltowych drogach.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    na ogarze przejechałem już 5700 km a więc trochę już się najeździłem. Najbardziej zapamiętałem moją najdalszą trasę : Krotoszyn - Sulmierzyce - Odolanów - Ostrów WLKP. - Krotoszyn ok 70 km wieczorem
    A w sensie negatywnym to nie najlepiej wspominam zderzenie z samochodem.

  • Perspektywy

    dalsza rozważna eksploatacja motoru.

  • Plusy i minusy pojazdu

    PLUSY:
    -spalanie 1,7l/100km
    -v-max (z lekkiej górki i przy wietrze w plecy zamknąłem licznik , na prostej max jedzie 80 km/h)
    -duże koła 17\\\\\\\"
    -dobre światła i hamulce
    - zaliczyłem 1 glebę na asfalcie i żaden plastik nie pękł
    -dzwon z samochodem a rama prosta
    -wyświetlacz biegów
    -manualna skrzynia biegów (4 biegi w sam raz wystarczają)
    -przynajmniej u mnie w miarę dobry serwis
    MINUSY:
    -bardzo mały schowek
    -zbyt twarde zawieszenie
    -słaby montaż ( zgubiłem już 3 śrubki)
    -większość części MADE IN CHINA

  • Osiągnięcia

    z górki wskazówka oparła się o obudowę (85km/h), a przyspieszał dalej więc mogło być jakieś 88 km/h( wszystkie wartości licznikowe) a więć w rzeczywistości jakieś 80 km/h
    nie katowanie go ( śr jeżdzę 50 km/h)
    przeżycie 5700 km na polskich drogach xD.

    Wyjście z wypadku z samochodem bez poważniejszych obrażeń. (a mogło być rożnie, przeleciałem przez dach)

  • Marzę o...

    zdaniu na prawo jazdy kategorii A oraz b , w przyszłości jakimś motocyklu.

    O tym by ludzi na polskich drogach zawsze uważnie jaździli, i aby takim gościom którzy spowodują wypadek zabierano prawo jazdy.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • KTM 125 EXC
  • Jawa 350
  • Honda NS1 80
  • Renault Megane Coupe
  • Honda CBR 600
  • Ford Escort

Co robią kierowcy na PJ