Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1963 r.
Mysłowice
49 cm3
0.00 s
Motorower ten dostałem od dziadka i powoli go ,,odświeżam".Pomalowałem go na kolor oryginalny(wiśniowy).Wymieniłem kilka części w silniku.
Wykonany w ZZR w Bydgoszczy
Z serii S-38 o cyklu dwusuwowym z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem.Średnica cylindra 38mm, skok tłoka 44mm.Stopień sprężania 6,5.Sprzęgło dwutarczowe mokre, dwubiegowe.Gażnik serii GM12
Z przodu krótki wahacz pchany, z tyłu sztywne
Każda tym komarem: ale najbardziej szczególna to moja pierwsza podróż z Jaworzna do Mysłowic, tylko na dwóch postojach i nic nie wysiadło (chociaż dopiero co go wyciągnąłem z piwnicy po 20-letnim postoju)
Naprawa silnika i wymiana felg może kierownicy
Plusy
+prosta budowa
+niezawodny i trwały
+łatwy w montażu i demontażu
+mała masa i wymiary zewnętrzne
+niskie koszty utrzymania
+mało pali
+stosunkowo tanie części
Minusy
-JEDYNY; że nie ma licznika
Tańszym paliwie i jak najmniejszych awarii przy eksploatacji :P