Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Terespol
70 cm3
11000 Nm
10.00 s
Tego Simsona kupiłem pod koniec wakacji od niedoświadczonej osoby i nie zasługującej na taki sprzet. Simson miał tylko zerwane magneto i nie miał kopniaka. A tak to było wszystko, lecz źle poskładane, dla pewności zrobiłem to od nowa:D
Jak narazi niema żadnego tuningu. Będę go przerabiał zimą. Planuje wstawić do silnika wał z wypełniaczami od s51, cylinder s60 i parę kanałów, łożyska FAG, a z gaźnikiem jeszcze się zastanawiam czy wstawić Amal 19mm czy zamiast niego kopic kosz sprzęgłowy. Wszystko się okaże zima.
MECHANICZNY:
-Cylinder 70/4 własnego pomysłu i wykonania.
-Wał S70 z wypełniaczami produkcji MZa.
-Kosz sprzęgłowy S70 MZa.
-Gaźnik Dellorto 21
-Wydech przerobiony na AoA2
-Filtr powietrza gąbkowy
-Zapłon przerobiony według własnego pomysłu.
OPTYCZNY:
-Lampa UFO, na krótko.
-Polerowane Aluminium.
Silnik jest czerto biegowy jak narazi bez przeróbek tylko po małym remoncie ew którym zostały wymienione łożyska, simeryngi, wałek od kopniaka na oryginalny DDR, kopniak, magneto oryginalne DDR. SILNIK ZOSTAŁ JUŻ ZAJEŻDŻONY ZACZYNAM TUNING!!!!
Podczas drugiego remontu zostało wymienione prawe wszystko, ze starego silnika zostały tylko kartery z deklami, automat zmiany biegów i skrzynia.
Jest takie jak fabryka dał i pozostanie jest bardzo wygodne.
W przednim zawieszeniu zostały wymienione sprężyny.
Jak narazi mam tylko jedna jak pojechałem z kuplami się przejechać i nagle zaczęła mi się ostro benzyna lać z gaźnika. Ale i tak pojechałem dalej na przejechanie 2km poszło mi 2 litry benzyny. Ale było fajnie. Okazało się ze uszczelkę mi z gaźnika na bok wywaliło.
Jest i druga. Podczas odkręcenia manetki do końca na jedynce pękło łoże silnika w dość dziwnym miejscu, a dokładnie nie na spawach tak jak jest często spotykane, tylko na rurce, ok. 12cm od elementu gdzie jest przykręcany silnik.
Wyrobić się z remontem swojego Simsona. I pomóc przy tuningu kupla Simsona S51.
Plusy:
-Malo pali
-Wygodny podczas jazdy
-Szybki jak na 50ccm
-Dużo mocy
-Ładny wygląd
-Wszędzie dostępne części
-Dużo opcji tuningu
Minusy:
Jest tylko jeden
-źle zaprojektowany zbiornik i pęka na mocowaniu siedzenia
Są jak narazi dwa
Wyprzedzam wszystkie kosiarki (skuterów) w mieście.
Udało mi się odpalić.
Ukończenie remontu i tuningu.
Żeby był dozwolony wszelkiego rodzaju tuning na motorowery.
No i wycofaniu z produkcyj kosiarek(skuterów).