Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Krosno
50 cm3
0.00 s
Hmm... No to tak motorynkę (model Pony 301) posiadam już ponad 3 lata. Kupiłem ją w stanie takim jak na początkowych zdjęciach wizualnie dno za to silnik nie wymagał większego wkładu finansowego. Oczywiście jest zarejestrowana i ubezpieczona. Wyremontowałem ją zimą 2008/2009. Rozebrałem ją w mak. Cała rama i elementy zostały poddane piaskowaniu. Później przyszedł czas na lakierowanie oczywiście podkłady i na koniec lakier niebieski metalik (nie jakiś spray czy inny specyfik). Motorynka pomalowana przez doświadczonego lakiernika. Felgi tak samo wypiaskowane i polakierowane na srebrno. Wymieniłem masę części, prawie każda pierdółka jest nowa. Całą zimę poświęciłem na remont wszystko ładnie wyczyściłem , wypolerowałem. Poświęciłem jej dużo pracy, czasu i pieniędzy ale myślę że było warto. Nigdy nie miałem żadnej awarii jedyne co musiałem robić to zmieniać od czasu do czasu przerwę na świecy. Najdalszy wypad to ok.100km w jeden dzień. Zawsze pali od kopa. Nigdy jej nie katowałem. Bardzo mało pali jest bardzo zwinna. Mam do niej również drugi zapasowy silnik w bdb stanie. Teraz spoczywa czyściutka, przykryta i zalana w garażu bo szkoda mi jej niszczyć. Co jakiś czas ją odpalam i naciesze oko widokiem ;D Nie chcę jej sprzedawać bo mam do niej sentyment i szkoda tego wszystkiego żeby ktoś to po prostu zniszczył.
----------------------------------------------------------
Mechaniczny :
- zębatka zdawcza 13z reszta w oryginale ;)
Wizualny :
- białe napisy na oponach
- podniesiony minimalnie wydech i kolanko
- polerka silnika i innych elementów
- lusterko wsteczne
- licznik (atrapa nie wiem od czego ;)
- lakier niebieski metalik nie jakiś spray czy inny szajs
-------------------------------------------------------------
Silniczek w bardzo dobrym stanie ma bardzo dobrą kompresję pali zawsze za pierwszym razem nawet jak zimny "od kopa" wystarczy przelać wszystko chodzi idealnie. W silniku wymieniłem :automat biegów, rozruch, platynki, tarcze sprzęgłowe, kondensator, uszczelki i wiele innych części po prostu to co było trzeba, reszty nie trzeba zmieniać ;)
-------------------------------------------------------------
- Pchanie 5 km w gorący dzień pod górę bo łańcuch się całkiem zerwał ;)
- Wycieczki na ponad 50km które nie stanowią żadnych problemów , dużo by tu jeszcze wymieniać.
-------------------------------------------------------------
- Poprawienie polerki
- Ładne lustereczka
- Używane org siedzenie w bdb stanie
- Zasłonięcie kabli przy kierownicy
- Założenie długiej chromowanej osłonki tłumika
- Stopka boczna
- Org naklejki na schowek i takie inne pierdółki zobaczymy
co się zrobi ;)
- No i oczywiście zachowanie jej w takim stanie w jakim jest
-------------------------------------------------------------
+ mało pali
+ zawaliście wygląda jak na taki mały sprzęt z tych lat
+ najlepiej dopracowany Romet wg mnie ;)
- na mnie już za mała ;/
-------------------------------------------------------------
- Bezawaryjna jazda podczas posiadania motorynki.
- Remont motorynki naprawdę nie spodziewałem się że to tak wyjdzie.
- Podziw ludzi i zdziwienie gdy widzą taką motorynkę.
- Wygrana w konkursie na motorower miesiąca czerwiec na forum www.romety.net ;)
----------------------------------------------------------
- Zdaniu prawka niestety już A2
- Kupnie trzeciego motocykla np.Suzuki GS 500
- A potem moim marzeniem jest Suzuki Bandit 600N już na dłuższy czas i zatrzymanie dla siebie moich dwóch pierwszych motorowerów Simsona i motorynki ;)
----------------------------------------------------------
Pod ostatnim zdjęciem wystarczy kliknąć (Zobacz całą galerię a ukażą się wszystkie zdjęcia ;)
Zapraszam również na mój kanał na youtube : http://www.youtube.com/user/Damiano234?feature=mhee
A jak komuś mało zdjęć to zapraszam na stronę :
http://bikepics.com/members/damianik/
I liczę na komentarze, opinie (porady, sugestie), wyróżnienia na pewno się zrewanżuję ;) Szerokości !