Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Trzebiatów
49 cm3
9 Nm
0.00 s
Wersja SR50/1B z zapłonem Ducati Energia.
Kupiony 17 sierpnia 2008r.
Grzebany kilka dni - ustawiany zapłon, gaźnik.
Dbam o niego bardziej niż o siebie.
Więcej na http://www.bikepics.com/members/prolacky/
PROSZĘ NIE DODAWAĆ KOMENTARZY TYPU: ZAPRASZAM DO MNIE, OCEŃ MOJĄ MASZYNĘ ETC.
dość poważny.
- wał z wypełniaczami.
- cylinder ze stajni Oskara.
- tłok HALL.
- układ zapłonowy DUCATI Energia - stator z Malaguti 85W, magneto z Aprilii.
- wymienione wszystkie łożyska na SKF.
- poprawione smarowanie łożyska od strony zapłonu.
- gaźnik AMAL 21.
- wydech Leo Vince.
- zamontowany czujnik temperatury.
- utwardzone przednie zawieszenie - sprężyny 3,4mm
- tył amortyzatory z 6 stopniową regulacją DDR.
- z przodu guma Vee Rubber.
- z tyłu guma Bridgestone 110/90.
pierwsza jazda na Leo Vince.
- cieszyć się bezawaryjną jazdą.
- założyć tłok VERTEX.
+ dość małe spalanie
+ zrywny silnik jak na tą pojemność
+ w miarę bezawaryjny
+ łatwo dostępne części
+ łatwa, ale wydajna konstrukcja
+ metalowy, a nieplastikowy
+ łatwy tuning
+ starawy, ale klasyczny wygląd
+ dość rozbudowana instalacja elektryczna
+ tył i przód są równomiernie dociążone, nie ma takiego czegoś, że tył ucieka na zakrętach, czy też że przód lata na dziurach.
- jazda bez tylnego błotnika wiąże się z uwalonym tyłem.
- brak hamulców tarczowych
- brak obrotomierza
- czasami brakuje piątego biegu
- niski.
zadowalające.
wszystkie zmiany przeprowadzone własnoręcznie.