Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
50 cm3
0.00 s
Moja maszynka cudna.Kupiona jako pierwsze moto po baaaaaardzo długiej przerwie. Jak go kupiłem to się zastanawiałem co by wykombnować by zrobić coś fajnego i do jazdy. Wyszło takie cuś
Zrobiłem :
Ogólnie doprowadzenie mto do takiego stanu zajęło mi prawie 3 sezony. A najważniejsze zmianyto:
- Wymiana kiepskiego polskiego 3 biegowego 027 na simsonowski 4 biegowy silniczek.
- Powiększona dysza główna w nowym gaźniku
- nowy tłumok
w zasadzie to wszystko w nim jest NEW
Ogólnie chart z silnikem z simaka to chyba najładniejszy motorower jaki spotkałem (z wyjątkiem japańców)
- simsonowski 4 biegowy silniczek.
- Obrotek z kanciny (działa !).
- panel kontrolek (kierunki,stop, akku,światła długie krótkie niewidoczny na zdjęciu. Dodam niedługo
- wieśniarska owiewa tigera ale z zachodnich moto są trochu drogie i za duże więc niech jest na razie taka
- kuferek (teraz już w barwach moto)
- kierunki
- nowa instalka własnej roboty
_simson 4 biegowy . wymienione łożyska, uszczelki, gaźnik
Fajnie się zbiera jak na taki sprzęt i nie m porównania z polskim 027
Tył ETZ pród oryginał chart z dolanym olejem żeby go ciut utwardzić
każdy wyjazd nim jest pamiętny i to nie ze względu na awarię bo maszynka chodzi jak złoto i nigdy mi nie przypsorzył kłopotów i zawsze wracał o własnych siłach :)
Chyba trzeba będzie pomyśleć o jakiejś RD80 lub MBX 80 alebo i o czymś podobnym
+ wygląd
+ komfort jazdy
+ zero kłopotu z częściami
+ znośne spalanie
+ brak awarii
- dalej to tylko romet
- Vmax około 75 (trochę słabo jak na tyle przeróbek
Góra Żar na 3 biegu !!!
Hmm. Nie mam prawka na motor więc realnie gustuję w motorowerach ale marzy mi się CBR 1100
A marzenia osiągalne to TZR 80/50