Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
52 cm3
4 KM
0.00 s
Jest to Ogar 200
Pojazd został przeze mnie trochę zmodernizowany co widać na zdjęciach
Ostatnie zdjęcie ( Bordowy ogar ) to zdjęcie jakiś czas po kupnie
Przed ostatnie ( Czarno-bordowy ) to czas zmian
Zdjęcie bez lakieru to zdjęcie z malowania ogara na obecny zielony kolor.
Teraz ogar ma oryginalny gaźnik i zawieszenie.
W motorowerze zastosowałem przednie zawieszenie olejowe od Charta, przez co komfort jazdy jest o niebo lepszy.
Tylne natomiast jest od simsona, ogara trochę podniosło, ustąpił także problem spadania łańcucha pod obciążeniem, poprawiło wygodę mimo iż są o wiele twardsze. Może to dla tego że poprzednie miałem w fatalnym stanie.
Tylna lampa została przerobiona na diodową. Wyeliminowany został problem palących się z tyłu żarówek ( Lampa jest na którymś zdjęciu )
Zamontowana została Stacyjka
KUPIŁEM SIMSONA WIĘC OGAR BĘDZIE ROBIONY NA ORYGINAŁ!!
Gaźnik BVF 16n3 od simsona na nowym krućcu, zmniejszył spalanie, silnik stał się bardziej elastyczny, lepiej przyśpiesza, i lepiej ciągnie z niskich obrotów, silnik lepiej odpala, i w ogóle jest lepiej ;D
Kontrolki Krótkie/długie widoczne na zdj.
Nowy tłumik dedykowany jawce, poprawił dźwięk i nieco osiągi ( Może przez to że stary miałem zapchany nagarem i dziurawy )
Kondensator umieszczony przy ramie, wydłuży to jego żywotność ponieważ się nie nagrzewa. W silniku się okropnie nagrzewał.
Jawa 223 - W pełni odblokowany + gaźnik BVF 16n3 na nowym robionym krućcu ;D
Przednie olejowe od Charta. ( Już oryginał )
Tylne Simsonowskie
Co najwyżej piękny dźwięk na nowym, innym wydechu ;]
Nigdy nie sprzedać, bardzo się do niego przywiązałem.
+ bardzo wygodny z nowym zawieszeniem
+ mocny pomimo swojego wieku
+ lampa diodowa z tyłu przez co został wyeliminowany problem palących się żarówek z tyłu
- trochę scentrowana felga z tyłu.
- licznik mi nie działa ;]
80km/h (!!!) na zębatce 12 zębów
Kolekcji rometów