Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Tomaszów Mazowiecki
60 cm3
3 KM
0.00 s
No co tu dużo mówic sprzet super nie narzekam pali od kopa zima czy lato.Małe a potrafi dać frajdę z jazdy.
http://www.youtube.com/watch?v=A3Kofp7Jxo4
-Nakładka na tłumnik
-Kierunkowskazy
-Owiewka"TIGER"
-Skrucone kolanko przy wlocie do tłumnika
-Cylinder 60ccm
-Łożyska w kołach
-Wymiana przedniej zębatki na większą(V-max wiekszy)
-Przednia żarówka na 24 białych diodach
-W kierunkach żarówki na 8 białych diodach
-Przerobiona tylnia lampa diodowa na podzespołach od simsona
Stop + Mijania
-Kontrolki
-Sprzegło:
Dwutarczowe mokre ze sprężyną centralną
-Gaźnik:
Poziomy typu GM12F1
-Silnik:
Typ 023 produkcji Dezamet jednocylindrowy dwusów z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem. Pojemność skokowa 60 ccm, średnica cylindra 40 mm, skok tłoka 44 mm, stopień sprężania 8.5. Moc 1,50 kW przy 4800 obr/min. Maks moment obrotowy 2,85 Nm przy 5600 obr/min.
Oryginalne takie jakie fabryka dała troche twarde ale daje rade:)
Jechałem gdy nagle zgasła:( a że nie mialem narzedzi wiec postanowiłem ją pchac(a do domku miałem 10 km)i to jeszcze w szczerym i gorącym słońcu:)a najlepsze jest to że wystarczyło wykręcić swiece przedmuchnąc i jechac dalej:p
Obrotomierz juz jest w planach
+
MAŁO PALI
ZWINNE
Minusów raczej nie ma:P