facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Chart 210 1989r

Oglądano już 11905 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Chart 210 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    Wierchowina

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Mińsk Mazowiecki

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    3 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Profesjonalnie odbudowany w oparciu o nowe, oryginalne części z minionej epoki. Między innymi:

    -Przednia opona nowa z 88 roku
    -Linka przedniego hamulca (z maskownicą)
    -Linka sprzęgła (z maskownicą)
    -Licznik
    -Przedni błotnik
    -Tylna zębatka
    -Przednia zębatka (zdawcza)
    -Łańcuch
    -Oryginalne naklejki (Rarytas!)
    -Gaźnik BING 206
    -Obie manetki
    -Tylna lampa
    -Nakrętka cięgna hamulca
    -Kopniak
    -Dźwignia zmiany biegów
    -Tłok z czarnymi pierścieniami i kwadratowymi zamkami
    -Cylinder prawie nowy (przejechane poniżej 100 km, widać było ślady po honowaniu)
    -Cała skrzynia biegów
    -Sprzęgło (wszystko oprócz tarcz bo były o dziwo dobre)
    -Wspornik przedniego błotnika
    -Tylne amortyzatory
    -Kolanko wydechowe
    -Nawet śrubki w silniku wszystkie są nowe i oryginalne
    -Rurki do kierunków
    -Takie drobiazgi jak nakrętki w silniku i podkładki też


    ... na pewno o czymś zapomniałem. Wiadomo wszystkie łożyska nowe, na skrzyni są FŁT a na wale FAG z luzem C3. Silnik złożony w oparciu o oryginalne uszczelki i smar, ani grama KLEJU. W kołach też zamontowałem FAGI. Każdy aluminiowy element został WYPOLEROWANY a następnie zabezpieczony, co daje naprawdę fajny efekt. Oba koła były przeplatane i centrowane przeze mnie aby uzyskać jeszcze lepszy efekt.

    Lakier położony naprawdę profesjonalnie, poświęciłem dużo czasu aby uzyskać taki efekt. Wszystko co było malowane zostało uprzednio wyczyszczone do gołego metalu, później pomalowane podkładem z utwardzaczem, następnie podkład wyrównany papierami wodnymi po czym pomalowany akrylami z utwardzaczem.

    Elementy chromowane w nienagannym stanie.

    Wszystkie gumy w motorku są oryginalne. Większość nowa, jednak z czasem muszę wymienić jeszcze gumy lag oraz podnóżek pasażera.

    Ogólny efekt widać na zdjęciach. Dzięki za uwagę! :)

  • Tuning

    NIE!

  • Silnik

    027 DEZAMET. Gaźnik nówka oryginał BING 206.

  • Zawieszenie

    NOWE ORYGINALNE TYLNE AMORTYZATORY! PRZEDNIE TEŻ W IDEALNYM STANIE, PO POLEROWANIU I DOLANIU NOWEGO OLEJU.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Na razie jedyną podróżą jest wiezienie go na przyczepie przez 80 km :)

  • Perspektywy

    Odpicować i cieszyć się w niedzielne słoneczne dni

  • Plusy i minusy pojazdu

    Same plusy, poza brakiem 4 biegu. Ale z tym da się żyć :)

  • Osiągnięcia

    Jestem zadowolony z dotychczasowych postępów prac nad moim charcikiem.

  • Marzę o...

    Peugeot 406 Coupe

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • CZ 175/487
  • WSK 175
  • Fiat Punto
  • Malaguti Phantom 50 F12
  • Fiat 126
  • Fiat 131

Co robią kierowcy na PJ