Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Białystok
50 cm3
3 KM
3 Nm
0.00 s
Kupiłem go w zaszłym roku niestety bez papierów.
będzie sie działo
W Ogarze 200 został zastosowany czechosłowacki silnik JAWA 223, o poj. 49,8 cm3 i mocy 2 KM przy 4500 obr/min (silnik zablokowany na polski rynek) lub 3,5 KM przy 6500 obr/min (silnik na czeskim rynku). Silnik w moim Romecie jest seryjnie odblokowany na czeskie normy (czyli wyszedł z fabryki bez większości blokad) - oryginalny króciec z przelotem o średnicy 17 mm, dysze 68 i 38, brak podkładki pod głowicą, tłok 2 pierścieniowy
Przód: widelec teleskopowy o skoku 65 mm, niestety pozostawia wiele do życzenia.
Tył: wahacz + amortyzator teleskopowy o skoku 50 mm. Jak dla mnie ok.
Pierwsza jazda
przemalowanie, doprowadzenie silnika do stanu idealnego
+łatwy w utrzymaniu
+części zamienne bardzo tanie i zamienne
-brak papierów