Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Krosno
50 cm3
4 KM
3 Nm
0.00 s
Motor budowany od gołej ramy do stanu obecnego.
NIE BĄDZ ŻYŁA ZOSTAW KOMENTA ODWDZIĘCZE SIĘ TYM SAMYM:D
Nie wiem czy to można nazwać tuningiem ale:
- zamontowałem bak od ETZ 150 (musze jeszcze przyspawać mocowania z przodu)
- cały przód romet chart (kierownica,manetki, zawieszenie i lampa)
Na początku nie miałem w ogóle ingerować w silnik ale po dłuższym namyśle stwierdziłem że przydało by się go troszeczkę poprawić:
- rozwiercony kanał doolotowy
- rozwiercony króciec ssący
- powiększone i wypolerowane kanały dolotowe
- odchudzony tłok (3 pierścieniowy)
- jawoski gaźnik z większą dyszą (70) (chce spróbować na tym i na 16n3-4 z sima)
no i oczywiście remont silnika:
-nowy wał
-nowy tłok i pierścienie
-nowe łożyska i simeringi
Przód:
-romet chart
-tył etz
jeszcze nie było:D
-gaźnik od simzłoma (19n3)yyy pomyłka chodziło mi o 16n3-4
-tłumik robiony na zamówienie
-pomalowanie baku, tego pseudo trzymadło-bagarznika
-zrobienie instalacji na 12V (to mnie najbardziej przeraża (ja nie cierpić elektryki:|)
-zrobić ładne błotniki
-nowe światło na tył
-lusterka i kierunki (mało prawdopodobne)
jak zacznę jeździć to napisze
tym żeby go wreszcie skończyć...
o prawku na motor i samochód
i o tym żeby sie przesiąść na wyższą pojemność:)