Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
58 cm3
4 KM
0.00 s
Simson Sr50/1 wersja B 1989r.
Aktualnie: Sr60
http://bikepics.com/members/brayker93/
-Przerobiony oryginalny tłumik :
*maxymalnie skrócone kolanko
*przerobiony drugi stożek
*wkład Aoa1
*wylot 16mm
-Szlif cylindra pod tłok 40.97mm
-Łożysko igiełkowe SKF Teflon
-Wał s60 MZA z wypełniaczami
-Łożyska FAG na wał
-Świeca CHAMPION
-Gaźnik 16n3-5 dysza gł. 0.72
-Tłok MZA
Jeżdżony na oleju Mobil 2T
Chłodzony powietrzem
Cylinder 60ccm DDR
4B
Najlepsze przygody to wyjazdy z kolegami...
Pchałem moto kilka kilometrów do
domu. Dętka pękła : Było po 23
25km od domu łata na dętce wytarła
się.Nie miałem ze sobą żadnych
kluczy by odkręcić kolo, ale na
szczęście nowa dętka została
szybko dostarczona :D
-Odchudzić tłok
-Tłumik "Spawak"
-Kupić opony slick'i
-Pomalować felgi
-Podnieść okno wydechowe itp..
-Przebić barierę 80km/h
+Moc
+Cichy
+Mało pali
+Niezawodny
+Marka/Jakość
+Dostępność części
-Trudny dostęp do silnika
-Trochę za mały
Prawidłowe docieranie silnika sprawiło, że Simson ma bardzo dobre przyśpieszenie jak i v-max.
V-max 75 po prostej !
Tańszym paliwie
Rozruszniku elektrycznym simka ;]
I fajnej.. :D