Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1979 r.
49 cm3
2 KM
4000 Nm
0.00 s
Jest to teraz mój komar który przechodzi z pokolenia na pokolenie dużo osób z mojej rodziny na nim jeździło pamiatka rodzinna a rozpoczoł ja mój pra dziadek który kupił tego komarka za 7000zł starych, i tak jest do dziś. Komarzarejestrowany co rok opłacany wszystko sprawne itp.
Jak narazie to tylko świecące wentyle na koła które fajnie wyglądają. Później zamierzam kupic gaźnik K60B i moze cylinder 60ccm.
Edit: Zrobiony szlif cylindra podniesione okno wydechowe, skrucone nóżki tłoka i odchudzenie tłoka. Komar zyskał na mocy i przyśpieszeniu. Podniosły się obroty.
Typu S-38zB4 o mocy 2,0 KM przy 4000 obr/ min i stopniu sprężania 6,5. Maksymalny moment napędowy to 2,8 Nm przy 2750 obr/min. Średnica cylindra 38mm, skok tłoka 44mm, pojemność skokowa 49,8ccm
Tym komarem każda jest pamiętna :)
Wymiana gażnika na K60B i nowy cylinder 60ccm.
Plusy:
+ Mało pali
+ Dobre przyśpieszenie
+ Lekki
+ Ogólnie bardzo dobry
+ Wygodnie się jeździ
Minusy:
- Przecierają sie linki
- Przedni hamulec słaby
- Szybko psujacy się ślimak
Jak narazie to 57 km/h i tak dużo jak na komara :) Napewno zwiększy sie jak kupię gaźnik K60B i cylinder 60ccm.
Jakiejś większej maszynie :P