Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
Damnica
50 cm3
3 KM
0.00 s
Jest to motorynka pony z 81r. Kupiłem ją 5 lat temu i przez ten czas dopracowałem ją do perfekcji.
Tuning ograniczył się tylko do silnika. Oto lista zrobionych rzeczy:
- nowy, pełny wał,
- wszystkie łożyska
- wybranie ze sterty części jak najlepszej skrzyni biegów
- skręcony na silikon
- w cylindrze poszerzony dolot na 28mm ,wydech na 23mm szerokości i podwyższony o 1mm.
- tłok odchudzony i skrócony o 1,5mm
- splanowana głowica o 2mm
- właśnie dziś znowu zmieniłem na k60b jest dużo silniejsza i dużo lepsze prześpieszenie
- no i jako świeczka na torcie utwardzone sprzęgło
- całość solidnie dotarta w kadecie ,a obecnie siedzi w motorynie.
\\\\\\\"lekko\\\\\\\" zmodyfikowany 023
Było ich wiele... Za długo wymieniać, najśmieszniej wspominam wyjazd z podwórka w wieku 12lat, gdy sąsiadka powiedziała, że mam piękny motorek a 100m dalej rozleciał mi się wał...
- silnik 019
- oryginalny tłok i cylinder, już leży w garażu tylko muszę zrobić szlif, obecnie jest założony współczesny prywaciarski cylek.
Plusy:
- mała, zrywna ,zwrotna
Minusy:
- niezarejestrowana...
Nie osiągnąłem w sumie nic specjalnego, największym osiągnięciem jest doprowadzenie tego cuda do stanu w jakim jest obecnie. Przełożenia mam ustawione na moc także prędkość maksymalna nie jest powalająca, ale nawet przy wadze 70kg przyspieszenie zwala z siodła.