Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Lebiedziew k.Terespola
55 cm3
4 KM
2.00 s
.Romet, w którego włożyłem mnóstwo serca i pracy oraz pieniążków. Nikle idealne, lakier oryginał, zawieszenie pracujące, silnik praktycznie nowy, po remoncie... Krótko Ogar marzeń.. robiony od podstaw.
cylinder s60
wał wzmocniony
prawie odblokowany
Zewnętrznego nie będzie bo to oryginał!!!
Jawa 223, po remoncie kapitalnym wszystkie części nowe. Zostały tylko kartery dekle, kosz sprzęgłowy i kilka innych drobiazgów.Jeżdzę na oleju Mobil Extra 2T Semisynthetic. Olej wart swojej ceny. Przed remontem od lipca nie miałem żadnej awarii oprócz wymiany świecy
Przód miękki ładnie się ugina a tył pracuje jak w niejednym simsonie! A to tylko dlatego że odkryłem mały patencik... =D
-Pierwszy tydzień jazdy na nim gdy przesiadłem się z komara z silnikiem 023: Moc, przyśpieszenie prędkość... to wprawiało mnie w osłupienie że 50cm może mieć taką moc!;D
-dbać o niego tak jak teraz
-żeby nie palił zbyt dużo
-żeby go poznać jeszcze lepiej niż teraz
-Nie sprzedawać bo Nic więcej mi do szczęścia nie potrzebne i w życiu bym go nie zamienił na innego. Taki oryginalny ogar zdarza się już rzadziej niż oryginalny Romet Chart!!!
+szybki
+ma duże przyśpieszenie
+podoba mi się jego konstrukcja
+jak dla mnie o wiele bardziej wartościowy niż wsk-a czy inne cudo.
+100% oryginał, taki jak wyszedł z fabryki a nie ,,robiony'' na oryginał.
-spalanie
-umie zdenerwować
-ma swoje kaprysy:-)
Doprowadzenie go do stanu perfekcji.
Zdjęcie w książce aut moto prl :)
To jest już coś:)
-żeby benzyna była w cenie wody gazowanej:-)
-zadbać o niego jak najlepiej
-żeby z naszych dróg zniknęły skutery
-zdać maturę
- odremontować jeszcze 2 ogary 200(jednego już kończę też w oryginale ale to już 1989r. oraz odpicować motorynkę
JEŚLI ZOSTAWISZ TU KOMENTA, NA PEWNO ZREWANŻUJĘ SIĘ TYM SAMYM;)
***ZAPRASZAM DO WSTĘPOWANIA DO MOJEJ SPOŁECZNOŚCI!!!****