Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
Sokolniki
58 cm3
0.00 s
Witam
Simsona mam od stycznia 2008. W miarę moich możliwości próbuje go przerabiać. Na początku wakacji 2008 zmieniałem mu cały silnik ponieważ stary się zepsuł, stwierdziłem więc że nie opłaca mi się w niego ładować kasy, i kupiłem inny w dużo lepszym stanie 4 biegowy. Wybór okazał się dobry ponieważ zrobiłem na nim dużo kilometrów bezawaryjnie;).A od niedawna przyszedł czas na mały tuning;p
Mechaniczny
-tłok MZA 41,23 1 ringowy
-gaźnik Amal T21
-tłumik Leo Vince pomalowany na czarno z wypolerowaną końcówką
-cylinder 60/4 z wydechem na 26 i płukami na 35 czyli standard pod Leo
-skrzynia 5-io biegowa długa
-zapłon VAPE
Wizualny:
-skrócone błotniki
-białe klosze kierunków i lampy
-kierownica w kształcie litery M
-opony slick
-lusterka łezki
-stopka boczna chromowana
-lekko podgięty tył
-stacyjka od simsona sr zamontowana na kierownicy
-pochromowane niektóre elemęty
-wypolerowane wszystko co aluminiowe
-tylne przedłużki amortyzatorów 3,5cm
narazie śmiga
Z tyłu są nowe amortyzatory z 5-cio stopniową regulacją i do tego założone są 3,5 centymetrowe przedłużki aby fajnie piała dupa motorka, a z przodu zawieszenie zostało wyremontowane
-jak podczas jazdy pourywały mi się oryginalne wypełniacze na wale CM S70 fajnie wtedy przerywał ;p
-holowanie ETZ-y 250-tki ledwie dawałem rade ;p
-pierwsze wyjebanie się
VERTEX i nowy cyl do niego
Plusy to
-Da się go fajnie przerobić
-dosyć rzadko się psuje jak na Simsona
Minusy
-lipna konstrukcja ramy, nie wytrzymuje REZOO
-Simek wyciąga około 100km/h
-Doprowadzenie Simsona do stanu który teraz zadawala mnie w 99 procentach
juz teraz o niczym