Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Kraków
49 cm3
3 KM
4 Nm
0.00 s
Posiada manualną, 4 stopniową skrzynie biegów. Ogar posiada duże 17 calowe koła.
Silnikowo jest to motorower przeznaczony do miejskiej jazdy, z jednostką napędową osiągającą moc 2,9 KM przy 7500 tys obr/min. Cena tego motorowera nie jest wygórowana, 3000 PLN powinno wystarczyć na zakup tego pojazdu. W zestawie z tyłu nad lampą znajdziemy mały spojler, co ładnie się prezentuje. Użytkownicy pojazdu twierdzą, iż jest mało awaryjny. Fabrycznie ma wyciszony tłumik, co powoduje ciche brzmienie silnika. Ma małe spalanie dochodzące do 2,5l/100km. Dobrze sprawuje się na polskich drogach, ma dobre zawieszenie. Hamulec przedni bardzo dobry, zacisk dwutłoczkowy.
Z tyłu znajdziemy tradycyjny hamulec bębnowy. Jeżeli chodzi o miejsce bagażowe to jest ono bardzo małe. O schowaniu w nim kasku należy zapomnieć.
Jakiś bagażnik, przykręcony do rączki z tyłu
Silnik nie duży ale bardzo żwawy, w końcu na licencji Hondy, w dwie osoby można jechać 40km/h bez większych wysiłków jednak motor nie jest wtedy wogóle elastyczny i brak mu dynamiki, ale to upadłość wszystkich skuterów
Oryginalne z przodu amortyzatory olejowe, z tyłu amortyzatory olejowe+sprężyny
Każda na Oggym
Plusy:
+ silnik
+ zawieszenie
+ 4-stopniowy manual
+ wygląd motoru, a nie kibla
+ cały design, najładniejszy skuter
świata
Minusy:
- elastycnzość na 4 biegu
- za krótka jedynka jak dla mnie
- hamulce szybko lecą (regulacja
konieczna)
- brak bagażnika
- słąbe światłą
- oświetlenie zegarów (oświetla dobrze tylko 40 i 50 na licznkiku :P)
60km/h (na dotarciu, nie będe go katował)
dłuższej podróży na Oggym