Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1978 r.
Sanok
49 cm3
2 KM
0.00 s
Przywieziony przez dziadka w walizkach pociągiem z Niemiec (dostał go) Ok. roku 1985. Potem ponownie poskładany i 10 lat jeżdżony. W roku 2006 został wyciągnięty z garażu odpalony i uzdatniony do jazdy. Jeździłem nim 6 lat (chodź w pewnym okresie był odstawiony na drugi plan(jarałem się komarem 2350)). W roku 2011 nie był praktycznie w ogóle jeżdzony. Miałem problemy z układem paliwowym (kranik, wężyk, dysza gaźnika). Ciężko było dopasować coś polskiego i ciągle ciekło. Kolejny okres w jego \\\"historii\\\" to weekend majowy 2012. Owego czasu wziąłem się za niego porządnie. Utoczona została przejściówka dla nowego kranika (nietypowy gwint), dopasowany wężyk oraz uszczelnione dysze. W końcu nic nie cieknie. Dołożyłem filtr paliwa i wszystko śmiga. Najlepsze jest to, że gdy tylko dostarczam mu odpowiednio mieszanki, i wszystko jest ok. jeśli chodzi o układ paliwowy do niezależnie od temperatury itp. zawsze odpala przy pierwszej próbie.
Niedługo nowe zdjęcia, aktualne. Wiele się nie zmieniło, ale myślę że warto odświeżyć.
Chciałbym jeździć nim tak długo jak się da.
+wygoda
+cicha praca
Samo to, że po tak zawiłej historii jeździ w Polsce (po 34 latach). Ciesze się że jest w moich rękach i mogę go eksploatować bez żadnych praktycznie napraw.