Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Zabierzów
72 cm3
0.00 s
Ogar jest bardzo wygodnym i uniwersalnym pojazdem. Wyposażony jest w duże koła, które świetnie radzą sobie na naszych polskich drogach, oraz w silnik o przyzwoitych osiągach.
wizualny:
- lusterka
- naklejka chroniąca moto :D
- nakrętki na wentyle (srebrne naboje)
- plastik pod silnikiem (pług)
- oponki CONTINENTAL Conti Go
- postojówki LED z efektem Xenonu
- pomalowany pług, licznik i kilka innych plastików na czarny półmat (1 fota)
mechaniczny:
- cylinder 72ccm
- regulacje gaźnika, zaworów i rozrządu
4-suw chłodzony powietrzem o mocy OKOŁO 6KM na 72ccm ( przybliżona wartość wg mojego odczucia) Manualna skrzynia biegów, posiadająca 4 przełożenia. Silnik bardzo elastyczny, oszczędny i fajne warczy ;)
pół sportowe - dość twarde, ale bardzo dobrze daje rade również na polnych drogach itp. Z przodu zwykłe lagi, a z tyłu 2 amortyzatory.
wiele ich było, ale jedną z najciekawszych było ok 10km w deszczu - w migaczach było pełno wody i nie działały ;)
Yamaha XJ 600S Diversion
+ stylistyka
+ V-max
+ mało pali
+ duże koła
+ wygodny
- mały schowek
- cienkie oponki
50ccm - 80 km/h
72ccm - ponad 90km/h na prostej (daje rade więcej ale przy strasznych obrotach)i 80km/h pod górkę
bierze wszystkie skutery 50ccm (aerox, runner itp)
na starcie przyśpieszenie na seryjnych zębatkach porównywalne do Yamahy TZR 125
SUZUKI GS 500 --> SUZUKI GSX-R 750