Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Gorzyce Tarnobrzeskie/Dzierdziówka
50 cm3
3 KM
3 Nm
0.00 s
Jest to mój pierwszy jak narazie motor.Dostałem go od wujka.Był trochę zniszczony ale go z tatą zrobiliśmy i jeździ.Muszę go jeszcze pomalować,wyczyścić silnik,obręcze kół i kierownicę na połysk :):):) Szprychy też są do wymiany.Myślę że już to niedługo zrobię,no i oczywiście dodam nowe fotki :D:D:D
A teraz może jakaś mała Historia powstania ogara 200:
Wprowadzenie do produkcji tego opartego na podzespołach Rometa 50T3 została wymuszona zaprzestaniem produkcji przez Dezamet trzybiegowego silnika typu 019. Powstały dzięki temu dwa modele Rometa - Ogar 200 - z silnikiem Jawa 223 i Ogar 205 z dwubiegowym silnikiem typu 023 (Dezamet). Główne zmiany konstrukcyjne polegały na dostosowaniu podwozia do zupełnie inaczej mocowanego silnika, znalezieniu miejsca na filtr powietrza i inny układ wydechowy oraz dostosowanie do innych przełożeń skrzyni biegów - zastosowano ogromne koło łańcuchowe przy kole tylnym.
Nie posiada.
* Dwusuwowy jednocylindrowy, typu Jawa 223,średnica cylindra 38 mm, skok tłoka 44mm, pojemność skokowa 49,9 ccm Stopień sprężania 9,5. Moc maksymalna 1,4 kW przy 4500 obr.
* Gaźnik: Jikov 2917 PSb
* Sprzęgło: Mokre dwu tarczowe
* Skrzynia biegów: Trzybiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów nożna.
* Napęd: Łańcuchowy od skrzyni biegów do koła tylnego częściowo osłoniętym łańcuchem 12,7x7,75x4,88 o 118 ogniwach
Zawieszenie koła przedniego teleskopowe bez tłumienia, o skoku 65 mm. Zawieszenie kola tylnego na podwójnym wahaczu i teleskopach Skok zawieszenia 50 mm. Błotnik przedni mocowany do dolnych nóg teleskopów, Siodło podwójne z gumy piankowej pokrytej dermatoidem.
Każdy wyjazd tym motorem to przygoda.
Odnowić kolor nadwozia,i może jakiś mały tuning.
PLUSY:
-Mało pali
-Posiada dokumenty
-Tanie zamienne części
MINUSY:
-Jak dla mnie nie posiada on minusów:):):)
65km/h
Yamaha Tzr 50
Yamaha Tzr 80
Yamaha R1
Suzuki Hajabusa