Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Chrzanów
9 Nm
0.00 s
Aprilia RS50 2005r.
moto został odblokowany w autoryzowanym serwisie.
Odblokowana w serwisie. Postaram się jej nie zepsuć WIEJSKIMI neonami z płynu do naczyń, naklejkami i innymi wiejskimi badziewiami:)
zerwałem kilka naklejek.
w/g mnie wyglada lepiej:P
!!!!WON Z DOZOWNIKAMI!!!!
a jednak się stało:)
Cylinder: Metrakit HandMade70
Wał: Top Racing Evolution
Sprzęgło: MK MRD Carbon
Łożyska: MK Evolution
Gaźnik: 21mm Stylerpro (typowo wyścigowy, polerowany kanał szybka i łatwa reg. bez kluczy) droga sprawa ale warto było
Wydech: Arow\'a ... jakiś tam ważne że zaje*bisty
Kruciec ssący: bez przewężenia
napęd 14/47 (8tys.obr = 82km/h itd...)
Filtr powietrza: Tuningage Raceperformance
i wiele innych bibelotów niezbędnych aby to perfekcyjnie chodziło
koszt łączny wszystkich modyfikacji= 3500zł
cylinder MK HM70 seryjnie osiąga jakieś 13km, ja w swoim zwiększyłem sprężanie o 1/2 atm, wypolerowałem na lusterko wszystkie kanały, docierałem troszeczkę inną techniką niż dymanie się kilkuset km 40km/h wyjeb*ałem cały dozownik z pompą oleju i dofrezowałem tłok pod kanał wydechowy aby otwarcie następowało wcześniej niż normalnie. Sprawdzałem ją z Polinim 80 i szła równo żeby nie powiedzieć lepiej:) Polini też był nowy:) Nie powiem ile ma teraz koni bo nie wiem ale myślę że jakieś 16Km może sobie mieć.
W połowie 2012 odkopałem tą rskę w garażu i ponownie zabrałem się za dalsze modyfikacje: Cylinder MK HM70 został rozszlifowany pod tłok 51.25 głowica została podniesiona o 1.25mm, dołożona dodatkowa chłodnica nowy zawór membranowy własnej produkcji przerobiony tłumik szmerów ssania z chwytem powietrza w miejscu dziury pomiędzy bakiem a ramą. O dyszach gaźnikowych nie wspominam ponieważ nie pamiętam dokładnie która najlepiej się spisywała ale było troszeczkę zabawy z dobieraniem.
sportowy zapłon jak będzie wolne siano:)
miranelli AM6, odblokowany w serwisie Aprilia w Kielcach
Doskonały do jazdy po mieście jak i do dalszych wypraw
dobre ale szkoda że bez możliwości regulacji. tył dużo za słabo odbija może wymiana sprężyny na sztywniejszą by coś pomogła.
jak sie mocno złoży to tył strasznie myszkuje- trochę traci się do sprzęta zaufanie na szybkich zakrętach
Prowadzi się o niebo lepiej niż moja poprzednia tzr\'ka
Czuć że rs to prawdziwy,rasowy, włoski sportowy motorower
wycieczka w bieszczady: 1 dzień, 520km:)
nie będę pisał gdzie na niej byłem, lepiej gdzie nie byłem bo mniej czasu to zajmuje;)
jeśli się sprzeda to ktoś inny będzie się nią cieszył a jeśli nie to niech stoi w garażu bo raz za czas przychodzi ochota na małą wycieczkę a koszty utrzymania to zaledwie 35zł na rok więc jest to wartość śmieszna;)
+fajnie sie prowadzi
+dobre chłodzenie
+boski na zakrętach
+oszczędny
+nigdy się nic nie zepsuło
-udaje ścigacza :/ ...
!SPRZEDAM!
Wiele wspaniałych chwil w siodle;)