facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Aprilia RS 50 2005r

Oglądano już 19883 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Aprilia RS 50 »
  • Rocznik

    2005 r.

  • Właściciel

    McBolek

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Chrzanów

  • Max. moment obrotowy

    9 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Aprilia RS50 2005r.
    moto został odblokowany w autoryzowanym serwisie.

  • Tuning

    Odblokowana w serwisie. Postaram się jej nie zepsuć WIEJSKIMI neonami z płynu do naczyń, naklejkami i innymi wiejskimi badziewiami:)

    zerwałem kilka naklejek.
    w/g mnie wyglada lepiej:P



    !!!!WON Z DOZOWNIKAMI!!!!


    a jednak się stało:)

    Cylinder: Metrakit HandMade70
    Wał: Top Racing Evolution
    Sprzęgło: MK MRD Carbon
    Łożyska: MK Evolution
    Gaźnik: 21mm Stylerpro (typowo wyścigowy, polerowany kanał szybka i łatwa reg. bez kluczy) droga sprawa ale warto było
    Wydech: Arow\'a ... jakiś tam ważne że zaje*bisty
    Kruciec ssący: bez przewężenia
    napęd 14/47 (8tys.obr = 82km/h itd...)
    Filtr powietrza: Tuningage Raceperformance
    i wiele innych bibelotów niezbędnych aby to perfekcyjnie chodziło

    koszt łączny wszystkich modyfikacji= 3500zł



    cylinder MK HM70 seryjnie osiąga jakieś 13km, ja w swoim zwiększyłem sprężanie o 1/2 atm, wypolerowałem na lusterko wszystkie kanały, docierałem troszeczkę inną techniką niż dymanie się kilkuset km 40km/h wyjeb*ałem cały dozownik z pompą oleju i dofrezowałem tłok pod kanał wydechowy aby otwarcie następowało wcześniej niż normalnie. Sprawdzałem ją z Polinim 80 i szła równo żeby nie powiedzieć lepiej:) Polini też był nowy:) Nie powiem ile ma teraz koni bo nie wiem ale myślę że jakieś 16Km może sobie mieć.



    W połowie 2012 odkopałem tą rskę w garażu i ponownie zabrałem się za dalsze modyfikacje: Cylinder MK HM70 został rozszlifowany pod tłok 51.25 głowica została podniesiona o 1.25mm, dołożona dodatkowa chłodnica nowy zawór membranowy własnej produkcji przerobiony tłumik szmerów ssania z chwytem powietrza w miejscu dziury pomiędzy bakiem a ramą. O dyszach gaźnikowych nie wspominam ponieważ nie pamiętam dokładnie która najlepiej się spisywała ale było troszeczkę zabawy z dobieraniem.

    sportowy zapłon jak będzie wolne siano:)

  • Silnik

    miranelli AM6, odblokowany w serwisie Aprilia w Kielcach


    Doskonały do jazdy po mieście jak i do dalszych wypraw

  • Zawieszenie

    dobre ale szkoda że bez możliwości regulacji. tył dużo za słabo odbija może wymiana sprężyny na sztywniejszą by coś pomogła.
    jak sie mocno złoży to tył strasznie myszkuje- trochę traci się do sprzęta zaufanie na szybkich zakrętach
    Prowadzi się o niebo lepiej niż moja poprzednia tzr\'ka
    Czuć że rs to prawdziwy,rasowy, włoski sportowy motorower

  • Pamiętna podróż/przygoda

    wycieczka w bieszczady: 1 dzień, 520km:)

    nie będę pisał gdzie na niej byłem, lepiej gdzie nie byłem bo mniej czasu to zajmuje;)



  • Perspektywy

    jeśli się sprzeda to ktoś inny będzie się nią cieszył a jeśli nie to niech stoi w garażu bo raz za czas przychodzi ochota na małą wycieczkę a koszty utrzymania to zaledwie 35zł na rok więc jest to wartość śmieszna;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +fajnie sie prowadzi
    +dobre chłodzenie
    +boski na zakrętach
    +oszczędny
    +nigdy się nic nie zepsuło
    -udaje ścigacza :/ ...

    !SPRZEDAM!


  • Osiągnięcia

    Wiele wspaniałych chwil w siodle;)


  • Marzę o...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet 787
  • Baotian BT49QT-9D
  • Volkswagen Golf
  • Ford Focus
  • Volkswagen Golf
  • Kawasaki AE 80

Co robią kierowcy na PJ