Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Tarnów Opolski
49 cm3
4 KM
0.00 s
Simson S51 B1-4 z '84. Oryginalnie mial kolor czerwony. Gdy go kupiłem był tyle, ze na chodzie. Wymiana wszystklich pierdółek typu linki itp., generalny remont silnika + szlif. Troche sie na nim napocilem i podenerwowalem bo przez jakies pol roku mialem problem z zaplonem, ale teraz smiga superancko, ladnie przyspiesza, ale tylko z wyzszych obrotow, rozpedza sie do 70km/h.
Po kompletnym remoncie i szlifie, nowy uklad wydechowy.
-49,8ccm
-3,7 KM
-2T
-Chłodzony powietrzem
Wszystko seryjne
Spotkanie z pewnej strony internetowej uzytkownikow, taki mini zlocik w Turawie (18km w jedna strone) Ruszylem z domu to po przejechaniu ok 2km rozpadalo sie że łochochocho. No ale nie poddawalem sie. W koncu dojechalem, zrobilismy pod daszkiem jakies mini ognicho i do domu. Jak wracalem to 10 km od domu braklo mi paliwa. Zadzwonilem do brata i przywiozl mi kanister mieszanki. Na drogi dzien wszystko w Simie chodzilo 2X ciezej, do wszystkich pancerzykow naleciala woda, a kask od wilgoci smierdzial mi przez 2 tygodnie.
-Doprowadzić Go do ideału
-Załatwić ładną naklejke "S51 B" na schowek
-Zainstalować do przodu tarczę (praca już trwa)
-Obrotomierz
+ Tanie czesci
+ Ładny wygląd
+ Wytrzymałość
+ Podeszło do mnie juz paru zazwyczaj starszych panow i wypytywało o mojego Sima, a na koniec rozmowy patrzyli i: No ładny Simsonek
- Za miekki zawias, ja tam wole czuc "azwald"
- Przyspieszanie z wolnych obrotow
Kumpel na CBR 125 miał problem z dogonieniem mnie.
-Dystybutorze z benzynka w garazu
-Równych dróg, cały czas z górki
-Chevy Impala SS 64' Convertible
-Dupny warsztat samochodowy