Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Jaworzno, Ciężkowice
49 cm3
3 KM
4 Nm
0.00 s
Romet Chart 210 został zakupiony w wakacje 2007r za ok. 700zł.
W tym czasie wyskoczyło wiele wydatków.
Na pierwszy ostrzał poszed wał, potem trzeba było kupić klin, łozyska, uszczelniacze i pare innyczh drobnych rzeczy.
Robię go w dalszym ciągu, ponieważ czekam na części.
Silnik bym poskładał ale czekam na magneto.
Prędkościomierz do 80KM/H podświetlany diodami LED
(3białe i 1 czerwona 3mm)
Dodana owiewka pod kolor błotników.
Polerka kanałów dolotowych i wylotowych.
Silnik po kompleksowym remoncie.
Nowe części:
wał, tłok, pierścienie, pierwszy szlif cylindra, zembatki skrzyni biegów, kompletny wałek startera, zembatka zdawcza wału, tarcze sprzengła oraz kosz, bolec i grzybek wyciskowy sprzęgła, magneto, zembatka napendowa zdawcza.
Nowe także wszystkie łożyska firmy FAG, każdo jest kryte i wzmacniane,
nowe uszczelniacze.
Zawiesznie w stanie idealnym.
Bardzo dobrze się sprawuje gdy kuzyn holuje mnie rowerem.
Jeszcze nie było.
Dokończyć, ładnie wykończyć, dorobić mały obrotomierz.
Kupić zembatki zdawcze łańcycha
16 i 13Z i wyciągnąć 75KM/H.
+Bardzo wygodny
+Dobrze się prowadzi
+Kierunkowskazy
+Mocny silnik
+Przyzwoite osiągi
-Brak 4 biegu
-Duże wydatki
Moim największym osiągnięciem jest to że go jeszcze nie pociąłem szlifierką kontówką.
Skrzyni biegów Dezamet 4 biegi.
Dobry cross.