Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Wronki
49 cm3
2 KM
0.00 s
Oto mój ROMET OGAR 205 po kapitalnym remoncie,wymieniłem:
-wszystkie łożyska,również przy kołach
-wał,cylinder,tłok,pierścienie,tulejkę sworzeń i zabezpieczenia
-zębatki i łańcuch,tylnią oponę
-wszystkie linki
-kolanko
-wałek zdawczy
-wszystkie śruby w silniku są nowe
jest to mój czwarty motorower,nie zamienił bym go na żaden inny
Myślałem nad lekkim tuningiem wizualnym ale dałem spokój,oryginał najlepiej wygląda,ten pseudo filtr powietrza usunąłem,naklejka z baku też wkrótce zniknie,zero tuningu.
Typ 023
Rodzaj pracy-dwusów
Stopień sprężania-8,0
Skrzynka biegów-2 biegowa,zmiana biegów nożna
Sprzęgło-2 tarczowe,cierne,mokre
Gaźnik-GM13F od polskiej trójki(GM12F miał ułamane uszko,dysze wkręciłem oryginalne)
Oryginalne od Rometa,nic nie jest modyfikowane,
czerwiec 2009,dnia nie pamiętam,wypadek po pijaku,połowa baku zdarta o krawężnik,pęknięty kask i blizny na łokciu,
-Polerka silnika
-wymiana szprych
-usunięcie ubytków lakieru
-polerka wszystkich chromów
-wymiana tłumika na chromowany
-Wymiana osi wahacza wraz z tulejkami
-wymiana tulejek przedniego amortyzatora
-będę się starał doprowadzić go do ideału
sztywne zawieszenie i kiepskie hamulce oraz żarówki często mi się przepalają,poza tym same plusy
Maksymalną prędkość jaką zaliczyłem to
55 KM/h jednak tym rometowskim licznikom nie można ufać gdyż bardzo zawyżają
Wygrany wyścig z jawką
Wygrany wyścig z rometem 3-biegowym
Przydałby się trochę mocniejszy sprzęt
jak WSK lub MZ.