Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Łopiennik
50 cm3
4 KM
9 Nm
0.00 s
motorek simson s53, Po Calkowitym remoncie silnika. uznana marka. :)
Jak narazie brak tuningu. Simek ma jedynie zalozony tłumik od enduro i gażnik bing 17.
50cm i 4 biegi. Po pierwzym szlifie.
Robilem Kapitalny remont silnika m.in. nowe wszystki łożyska, starter i walek startera, simmeringi, nowy zaplon, magneto, szlif cylindra za czym idzie nowy tłok, pierscienie... itd.
No i dwie najwzniejsze chyba czesci z calego silnika... Gaznik BING 17 i nowy Wał korbowy.
Silnik z nowym gaznikiem i po remoncie pali na dotyk. mam nadzieje ze awarii mial nie bede:D
Tył regulowany - spoko
Przod troche za miekki ale tez jest OK.
Jednak ogolnie jest troche za mniekkie. ale nie nazekam.
nie chce mi sie tyle pisac...
cylinder 60cm, pare naklejek i jakies drobne ciekawe przerobki.. moze podniesienie przedniego blotnika... poczekamy zobaczymy:)
... no i jakas dluzsza podroz nawet na kilka dni..
Plusy:
- małe spalanie
- uznana marka
- mocny i szybki jak na 50cm
- gaznik Bing 17
- wyglad (ciekawszy niz zwykly s51)
- latwo dostepne czesci
- obrotomierz
Minusy:
- Cieszko znalesc oryginalne niemieckie czesci.
- pozatym minusow brak.
osiagniec jak narazie brak ale jesli chodzi o osiągi to jakies 70km/h moze troche wiecej. Mam nadzieje ze sie jeszcze poprawia bo chce zalozyc zebatke 16z.
tanszym paliwie... szybkim zdaniu prawka..