Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1975 r.
Stargard Szczeciński
50 cm3
3 KM
0.00 s
Jest to prawdziwa jawka 50, lecz w mojej stajni przeszla mala metamorfoze:) Jak wydac na zdjeciach jest cala obudowana a wszystkie oslony zostaly recznie robione bez uzycia jakichkolwiem urzadzen. Mimo niskiej mocy motorek nadrabia swoim nezwyklym wygladem. Schowek zostal przeniesiony pod siodlo, ktore unosi sie do gory przy uzyciu silownika zastosowanego z omegi A (maska). Wszystko jest dopracowane do perfekcji i jawka wyglada naprawde dobrze. Zastosowane lakiery sa takze na moim derbiku:) Taki znak rozpoznawczy:)
Hmmm mozna powedziec za wszystkie czesci karoserii zostaly indywidualnie przerobione (nawet rama!) Moze tylko przedni i tylni zawias pozostal seryjny. Do przerobek zastosowalem glownie czesci od motocykla CZ 175 tj bak, siedzenie, osprzet kierownicy, lampy przod i tyl. prace przy motorku trwały okolo 3 miesiecy.
Pojemność skokowa : 49,9 cm3
Stopień sprężania : 9
Moc maksymalna : 3 KM
Obroty mocy maksymalnej : 4500 obr/min
Chłodzenie : swobodny przepływ powietrza
Liczba biegów : 3
Zmiana biegów : dźwigną nożną
Średnica cylindra : 38mm
Skok tłoka : 44mm
Silnik : dwusuwowy / jednocylindrowy
Hamulce : bębnowe
Instalacja elektryczna : napięcie 6V, prądnica prądu zmiennego
Rozruch silnika : dźwignią nożną
Gaźnik : Jikov 2917 PSb
Ilość oleju w skrzynce biegów : 0,5 dm3
Dopuszczalne obciążenie : 160kg (2 osoby)
Masa pojazdu bez paliwa : 65 kg
Pojemność zbiornika paliwa : 8 litrów ( rezerwa od 0,5 l )
wyprawa do Szczecinka, od Stargardu Szcz. Ani razy nie prychła w trakcie jazdy, nawet w drodze powrotnej.
+ unikalny jedyny w swoim rodzaju wyglad
+ Uczucie jak ludzie ogladaja sie za Toba:) albo tlum ludzi na parkingu:)
+niskie spalanie
- stosunkowa niska moc i V max 73 km/h
hayabusa turbo:)