Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
Zebrzydowice k. Cieszyna
50 cm3
4 KM
1.00 s
Sprzedany.
Klasyczny , nieśmiertelny , legendarny Simson ;) W moich rękach głownie turystyk na trasy od 2 km do sklepu do 80 - 100 km do miasta wojewódzkiego ;)
W sumie koszt zakupu i doprowadzenie go do takiego stanu w jakim jest dzisiaj kosztowało mnie ok 3 tyś zł .
KUPIĘ !!!!!!!!!!! HONDĘ NS-1 80/50 , HM CRE 50 , BETE 50 (MOŻE BYĆ PO TUNINGU MECH. ) LUB YAMAHE DT 50 SM KONIECZNIE TUNING MECH. MIN. 70 CCM !!! Woj. Śląskie lub sąsiednie !!! Pisać na gg 9241643
Naklejki , tuningowa lampa tył własnej produkcji , angel eyes , neon pod bakiem , wszystko z wyłącznikami oczywiście , wydech AOA1
M541
2t , 4 stopniowa skrzynia z klinem przesuwnym, nowy tłok , pierścienie , łożysko igiełkowe , sworzeń , podkładki tłokowe , simmeringi nowy kondensator , platyny , świeca i fajka NGK , . Cyl po 1 szlifie . Nowy olej w skrzyni . Jeżdzony tylko na syntetycznym oleju midland lub Shell ( fajnie pachną spaliny :D )
Przód po kompletnej regeneracji ( nowe sprężyny , olej , simmeringi , podkładki , ślimaki ) , tył regulowane z MZ , na polskie drogi po prostu super się spisuje motorek .
Hmmm ta w ulewie z czipsami na kierownicy i z linką gazu nawiniętą na palec ( zerwana )
z bólem sprzedać , zarobić jeszcze pare groszy zdać prawko i kupić wymarzoną Hondę CRX .
- Metalowy ( nie plastikowy kibel )
- Komfortowy
- Praktyczny
- Duży bak
- Prestiż
- Dużo części , niskie ceny
- Zaskakująco oszczędny i dynamiczny
- gdy się o niego dba i serwisuje okresowo odwdzięcza się bezawaryjnością .
Minusy :
- wyrosłem z niego
hmmm wyprzedzenie kilku kibli ( w tym piaggio NRG ) , aut ( malacz , stara skoda , tico , jakies combi i nawet Alfa Romeo 2.4 JTD ) ;D Łyknąłem nawet NSR 125 ale fartem :D
Taniej benzynie , Hondzie :D I może kiedyś jakiś klasyczny naked w stylu Bandita 600 N ;) Nie podobają mi się te najnowsze scigi i nakedy jakieś takie wydziwiaste ;)