Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1975 r.
Chorzenice / Częstochowa
50 cm3
2 KM
3 Nm
0.00 s
SPRZEDANY.
Jest to Komar 2350 z silnikiem 017 i przodem od 2352 (czyli składak 2350 / 2352), przerobiony przez wcześniejszego właściciela. Jest z 1975r. Kupiłem go za 35 zeta, więc nie jest to dużo. Leżał przez kilka lat pod sianem w stodole. Silnik jest po remoncie i został na jakiś czas przełożony do innej ramy. Pracował dobrze, dopóki nie zaczęło ścinać klinów. Na razie stoi i czeka na lepsze czasy. Przygotowany do malowania, lecz nie mam na to czasu.
Lampa tylna LED, przerobiony tłumik (1 przegroda zamiast 3, dodana końcówka), \\\"sportowa\\\" tarcza licznika xD, pomalowanie całego na czarno wraz z felgami, tłumikiem. I oczywiście bez zrobienia z niego WT.
Dezamet 017 dwusuwowy.
Tył amortyzatory sprężynowe bez tłumienia olejowego, przód od 2352, czyli teleskopy bez tłumienia olejowego zamiast oryginalnych wahaczy.
1.Prowadzenie go do domu 3 kilosy na dwóch kapciach.
2.Jazda przez dwa kilosy ze średnią prędkością 25km/h bez sprzęgła i biegów ciągle na dwójce świeżo po remoncie i po wcześniejszym przełożeniu silnika w inną ramę.
Pomalowanie go, zrobienie silnika i bezusterkowa jazda.
na razie brak
V max 10 km/h podczas pchania :)
30km/h podczas jazdy na dwójce bez biegów i sprzęgła.