Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Stargard Szczeciński
70 cm3
0.00 s
JAK JUZ WCHODZISZ TO ZOSTAW KOMENTARZ:) DZIEKI
Bardzo ciekawa fureczka:) Sam doprowadzilem ja do stanu uzywalnosci.. W dzien kupna dzialal tylko przekaznik od rozrusznika oraz nie ciekl przedni zacisk. Ogolnie o motorku mozna bylo wtedy powedziec ze to kompletny gruz, ale po pewnym czasie wszystko zostalo odnowione o naprawione(nawet najmiejsze podkladki zostaly wymienione no nowe) Po zlozeniu wszystko zaczelo wkoncu grac ze soba:) Szkoda tylko ze poprzedni wlasciciel tak do doj*bał:)
Cylinder Metrakit SP Series 70 ccm (przerabiany we wlasnym zakresie)
Wał Top Racing
Gaznik Mikun 28mm
Lozyska na wale do 20 tys obrotow
Zawor membranowy Hebo
Wydech Leovince ZX (przerobiony)
Krociec ssacy wlasnej roboty
Sprzeglo Metrakit wielotarczowe w kąpieli olejowej
Filtr powietrza od malucha:)
Opony
Przód- Metzeler avon azaro
Tył- Bridgestone Batlax (taka jak z przodu w fireblade)
Rodzaj silnika: jednocylindrowy/dwusuwowy
Sprężanie: 11,5 : 1
Rozruch: elektryczny
Chłodzenie: cieczą
Akumulator: 12V. 4Ah
Przód: typu "upside-down", hydrauliczne firmy Showa o średnicy 35 mm
Tył: wahacz wraz z gazowym amortyzatorem
Hamulce:
Przód: pojedyńcza tarcza o średnicy 260 mm
Tył: pojedyńcza tarcza o średnicy 220 mm
Hmmm kazda taka jest:)
SPRZEDAM!!!!!
Plusy:
Szybki
Głosny
Mocny
Niepowtarzalny
Niezwykly
ble ble ble
Minusy:
hmmm...
Zabawa zaczyna sie dopiero przy wysokich obrotach:) kiedy silnik wyje jakby chcial z ramy wyskoczyc:) Vmax okolo 140 km/h
Hayabusa Turbo:)