Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Lubomia
70 cm3
6 KM
0.00 s
Byl zwyklym oryginalnym ogarkiem...
Postanowilem nieco go zmienic
Zamieszczone zdjecia byly zrobione kilka dni po kupnie
SPRZEDANY!!!
Projektu nie dokonczono... bo zdarzylem go sprzedac
Jawa 223
Cylinder 70 ccm z osprzetem sprowadzony z Czech
Mocniejszy wal rowniez z Czech
Tuleja na swozniu zastapiona lozyskiem igielkowym
Przerobiony gaznik+Dysza paliwowa 82
przerobiony uklad dolotowy (w puszce z filtrem powietrza wyciety jeszcze jeden otwor aby AFR bylo w miare wyrownane)
Splanowana glowica, dopasowana pod cylinder
Nowe tryba, lozyska, tarcze sprzeglowe, simmeringi
Zeszlifowany krociec gaznika
wypolerowany kanal dolotowy i wydechowy
Skrocone kolanko
Obliczony wydech
Zebatka 38z z komarka (na czas docierania zalozona oryginalna 55z)
Silnik swiezo po remoncie w trakcie docierania
Oryginalne...
Tyl podniesiony
Ulewa... podczas powrotu do domu nagle ogar zaczal sie dlawic... pcham pcham i pcham... nastepnie rozmyslam... spogladam... a to fajka spadla ze swiecy:P
Elektryka 12v
Zawieszenie tylne z MZ/ETZ 150
Opony Slicki
Zamontowac Lampe z Ł-34
Wspornik na tyl aby moc robic jakiekolwiek Tricki na szosie
Dotrzec silnik i dokonczyc projekt
+ oszczedne w przeciwienstwie do lanosa
+ pozwala mi sie poczuc wolnym
+ wszedzie sie dostane
+ poprzez dzwiek wydobywajacy sie z ukladu wydechowego zwraca uwage przechodniow i innych uczestnikow ruchu drogowego
+ bezawaryjny (jak dbasz tak masz)
+ szybki
- zbankrutuje bo co chwile przepala zarowki
- niewygodne siedzenie
- ostatnio mi brakuje czasu aby dokonczyc projekt
Streetkill na Peugeocie 206 Speedfight
Drugim ogarku do zrobienia Crossa
Komarku do odrestaurowania