Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Poznań
49 cm3
2 KM
0.00 s
Aktualne fotografie przedstawiają czerwoną Motorynkę.Pojazd został przedłużony o 12 cm. Większość elementów metalowych została poddana chromowaniu,a inne piaskowaniu i malowaniu proszkowemu(3 warstwy).Lampa przód pochodzi z Komara 230 ,a tylna od SHL Gazela.Zbiornik paliwa od Komara(z zakrętką).Stelaż oparcia z rurki zakupionej na złomowisku.Filtr stożkowy,którego nie widać,gdyż jest wewnątrz tradycyjnego( ponieważ robił za duży hałas).Wsporniki przedniego błotnika z modelu 50M1.
W motorynce został założony gażnik Bing 17.Dźwignia ssania od Junaka/SHL.Elektroniczny moduł zapłonowy z cewką zapłonową 12V od MZ(w układzie zbędny jest kondensator).Na tylnym wahaczu zamontowany został automat stopu.W przednim zawieszeniu wspawana ozdoba,która dodatkowo go usztywnia.
Cylinder oryginalny z Nowej Dęby pochodzący z 1994 roku(oczywiście nowy).Wypolerowana pokrywa sprzęgła i iskrownika.
Dorobienie obudowy do stacyjki.
Motorynka traktowana jako pojazd niepowtarzalny.Nie służy do bicia rekordów prędkości.
Nie jest eksponatem,ale nie jest używana w złych warunkach atmosferycznych.
Składam wyrazy podziękowania pracownikom sklepu \"Motus\" w Poznaniu za profesjonalizm i wyrozumiałość...
tym,aby kierowcy samochodów przestali wymuszać pierwszeństwo przejazdu na jednośladach,gdyż jesteśmy pełnoprawnymi użytkownikami dróg publicznych.
PROSZĘ O NIE ZADAWANIE PYTAŃ DOTYCZĄCYCH KOSZTÓW CHROMOWANIA.