Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Olszanica
60 cm3
4 KM
7000 Nm
0.00 s
Posiadam ten motocykl juz ponad rok, moja zabawa z tym motocyklem zaczela sie gdy kupiłem sobie Cross-a Honde MBX 80 cm3, lecz po jakimś czasie zrezygnowałem z tego motorka bo za dużo palił (palił ok 4l). Więc pewnego dnia gdy jechałem do kolegi napotkałem jakiegoś gości (którego nie znałem) i zaproponował mi zamiane za simsona s-50 (3 biegowy), po długim namyśle zgodziłem się. Gdy sie okazało sim był w opłakanym stanie był cały powgniatywany na bakusilnik brzęczał jak w kościele. Na początku żałowałem, że sie zamieniłem, ale gdy ojciec zafundował mi nowy silnik s-51 (4 skrzynia), wtedy było coraz lepiej po niedługim czasie zmieniłem kolor, i tak powstał simson s-51.
Przycięty tylni błotnik i przedni, podgiete siedzenie.
silnik był fabryczny s-51, ale zmieniłem cylinder i głowice na nowy s-60 zmieniłem wszystkie łożyska na s-70 i kosz sprzęgłowy na 70, i simson jest na dotarciu .
Miękkie przerobione.
Była taka jedna.
Pewnego upalnego dnia wybrałem się z kumplem na przejażdżkę po polnych drogach by poszaleć z dużą prędkością, po pewnej chwili jechania na pełnym gazie koledze zapalił się gaźnik w simku, szybko stanął rzucił motor na drogę i pobiegliśmy z kaskami po wodę do po bliższego rowu, gdy już zagasiliśmy motor, doszliśmy do wniosku że zapaliło się dlatego, że mądry kumpel nie zrobił instalacji i wszystkie kable zwinął w kłębek i wisiały koło gaźnika, a gaźnik jak to gaźnik lubi się pocić i się zapalił
Myślę ze w wakacje kupie sobie tłumik Leo Vince-a i owiewkę "STREET UFO".
tłumiku Leo VInce