Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Ostrów Wielkopolski
49 cm3
2 KM
0.00 s
Yo!
Kadecika dostałem od ojca był on w stanie dostatecznym. Romet przeszedł kuracje odmładzającą trwała ona ok.4 miesiecy. A MIAŁ JUZ IŚĆ NA ZŁOM ...
-splanowana głowica
-zębatka zdawcza 12z
-gaźnik K60B
-odchudzone sprzęgło
-filtr stożkowy
-przewiercony tłumik
-skrócony tylny błotnik ponieważ jadąc na kole zachaczałem nim zawsze o asfalt /piasek czy po czym tak jechałem .
Silniczek oryginalny 023 (2 biegowy). Silniczek przeszedł generalke jak i cały motorek :D. W silniczku wszystkie lożyska wymienione na łożyska japońskie firmy NSK (na wale z luzem C3) Simmeringi i oczywiście uszczelki .
Silnik bardzo zrywny i szybki .
Zmienione sprężyny w teleskopach na dłuższe o 4cm . no i odrestaurowane tyle amorki.
Wyjazd z kolegą w ponad 30 kilometrową drogę. 25km bez problemu wtedy to oderwało mi sie mocowanie podnóżków ale dojechalismy do celu i moglismy wracac spowrotem ponad 30 km. wszystko to działo sie ok 2h z 2 postojami dla maszyn z czego 1 trawal ok 40min .
już niema.
+małe spalanie
+jak na rometa zrywny i szybki
+zarejestrowany ;p
+jest mój
bariera 60 km.h przekroczona :D
skończeniu mojego Simsona
Mz 150
Jawa 350
YZF R1
Kawasaki ZX10
KTM 950