Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
60 cm3
6 KM
0.00 s
Simsona kupiłem 2 lipca 2006 roku i był on wtedy w stanie oryginalnym. Palił na dotyk.
Aktualnie jest on po tuningu wizualnym jak i technicznym, którego koszty były ogromne. Ale warto było. Jeśli chodzi o stan techniczny to pali na dotyk i ma bardzo dobre osiągi (wszystko poniżej).
Osiągi:
V-max: 80 km/h (sprawdzane z licznikiem Aprili RS 125 oraz Hondy CBR 600 F3).
Z dodatków nie wymienionych niżej ma:
- założony kufer profesjonalnej firmy GIVI;
- manetki i ciężarki kierownicy z HONDY CBR 600 F3;
- Oryginalny lakier YAMAHA MOTORCYCLE;
- Naklejki robione na specjalne zamówienie.
Więcej szczegółowych zdjęć:
http://www.bikepics.com/members/woytec/
Wizualny:
- owiewka;
- kierunkowskazy na diodach LED;
- Lampa stop na diodach LED;
- lekko sportowy tył;
- ścięte błotniki;
- wypolerowane części aluminiowe;
- itp.
Mechaniczny:
Jak kupiłem:
- 50ccm PL;
- zebatka 17 z przodu;
- skrzynia 4-biegowa;
- gaźnik 16n3-2 z dyszą 70;
- starter od wersji Enduro;
- zapłon electronic (w tym moduł DDR);
Aktualnie:
- 60/4 DDR (60ccm, 4 kanały płuczące oryginał DDR);
- 17 z przodu;
- kosz z dociskiem z s70;
- wał DDR;
- gaźnik MZA 16n3-5 z dyszą 76;
- skrzynia 4-biegowa;
- starter z wersji S51;
- zapłon electronic (wszystkie nowe cewki MZA, moduł DDR);
- 60/4 ccm DDR
- 4 biegowy
- chłodzony powietrzem
- Moc 6 KM
- stosunek benzyny do oleju - 50:1
- typ gaźnika - 16N3-5
* z dyszą główną (0,01mm) 76
- filtr powietrza - mokry
- ELECTRONIC
Układ napędowy
- rodzaj sprzęgła: mokre
- rodzaj skrzyni biegów: z klinem przesuwnym
- liczba biegów: 4
*przełożenia
- I/II bieg - 4,40/2,5
- III/IV bieg - 1,89/1,54
- wał silnika/sprzęgło - 3,25
- wyprowadzenie napędu - 1,94 ( 16/31 )
- łańcuch napędowy: tulejkowy, jednorzędowy
- olej przekładniowy/ilość (cm3): HIPOL/400
- więcej oleju w przednim.
- tył bez zmian
Dużo by tego ;)
- nowa oponka na tył i parę innych ;)
Plusy:
- Wygoda;
- Dobre osiągi jak na taka pojemność;
- i wiele wiele innych!
Minusy:
- mała prędkość maksymalna (już się znudziło :P)
- 1000 km w 2 tygodnie;
- V-max: 80 km/h;
- Pozamykane opony na zakrętach;
- i inne :)
-HONDA CBR 600 F4i SPORT
-HONDA CBR 1000 RR FireBlade
-SUZUKI DR-Z 400 SM
-i parę innych ;)