facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson S 51 1989r

Oglądano już 6260 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson S 51 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    Woytec

  • Kategoria

    Motorowery

  • Pojemność

    60 cm3

  • Moc

    6 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Simsona kupiłem 2 lipca 2006 roku i był on wtedy w stanie oryginalnym. Palił na dotyk.

    Aktualnie jest on po tuningu wizualnym jak i technicznym, którego koszty były ogromne. Ale warto było. Jeśli chodzi o stan techniczny to pali na dotyk i ma bardzo dobre osiągi (wszystko poniżej).

    Osiągi:
    V-max: 80 km/h (sprawdzane z licznikiem Aprili RS 125 oraz Hondy CBR 600 F3).

    Z dodatków nie wymienionych niżej ma:
    - założony kufer profesjonalnej firmy GIVI;
    - manetki i ciężarki kierownicy z HONDY CBR 600 F3;
    - Oryginalny lakier YAMAHA MOTORCYCLE;
    - Naklejki robione na specjalne zamówienie.

    Więcej szczegółowych zdjęć:

    http://www.bikepics.com/members/woytec/

  • Tuning

    Wizualny:

    - owiewka;
    - kierunkowskazy na diodach LED;
    - Lampa stop na diodach LED;
    - lekko sportowy tył;
    - ścięte błotniki;
    - wypolerowane części aluminiowe;
    - itp.

    Mechaniczny:

    Jak kupiłem:

    - 50ccm PL;
    - zebatka 17 z przodu;
    - skrzynia 4-biegowa;
    - gaźnik 16n3-2 z dyszą 70;
    - starter od wersji Enduro;
    - zapłon electronic (w tym moduł DDR);

    Aktualnie:

    - 60/4 DDR (60ccm, 4 kanały płuczące oryginał DDR);
    - 17 z przodu;
    - kosz z dociskiem z s70;
    - wał DDR;
    - gaźnik MZA 16n3-5 z dyszą 76;
    - skrzynia 4-biegowa;
    - starter z wersji S51;
    - zapłon electronic (wszystkie nowe cewki MZA, moduł DDR);

  • Silnik

    - 60/4 ccm DDR
    - 4 biegowy
    - chłodzony powietrzem
    - Moc 6 KM
    - stosunek benzyny do oleju - 50:1
    - typ gaźnika - 16N3-5
    * z dyszą główną (0,01mm) 76
    - filtr powietrza - mokry
    - ELECTRONIC

    Układ napędowy

    - rodzaj sprzęgła: mokre
    - rodzaj skrzyni biegów: z klinem przesuwnym
    - liczba biegów: 4
    *przełożenia
    - I/II bieg - 4,40/2,5
    - III/IV bieg - 1,89/1,54
    - wał silnika/sprzęgło - 3,25
    - wyprowadzenie napędu - 1,94 ( 16/31 )
    - łańcuch napędowy: tulejkowy, jednorzędowy
    - olej przekładniowy/ilość (cm3): HIPOL/400

  • Zawieszenie

    - więcej oleju w przednim.
    - tył bez zmian

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Dużo by tego ;)

  • Perspektywy

    - nowa oponka na tył i parę innych ;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:

    - Wygoda;
    - Dobre osiągi jak na taka pojemność;
    - i wiele wiele innych!

    Minusy:

    - mała prędkość maksymalna (już się znudziło :P)

  • Osiągnięcia

    - 1000 km w 2 tygodnie;
    - V-max: 80 km/h;
    - Pozamykane opony na zakrętach;
    - i inne :)

  • Marzę o...

    -HONDA CBR 600 F4i SPORT
    -HONDA CBR 1000 RR FireBlade
    -SUZUKI DR-Z 400 SM
    -i parę innych ;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kinroad XT50Q KING
  • Własne Projekty Motorower
  • Yamaha XJ 600
  • Ford Focus
  • Peugeot 307
  • Peugeot 406

Co robią kierowcy na PJ