Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Knurów, k.Gliwic
50 cm3
2 KM
3 Nm
0.00 s
Kupiłem go w wakacje 2007, baaaardzo długo remontowałem mechanicznie i skończyłem w lutym 2008. W maju przerejestrowałem na siebie. W wakacje 2008 polakierowałem go i dopieściłem.
Czerwiec 2009
Dodanie kierunków diodowych do tyłu, założenie K60B ze stożkiem i wydechu z Simsona. V-max 55, z potencjałem na 60 km/h
Dla mnie to nie jest tylko maszyna, on posiada duszę. Najgorsze, jak nie spodoba mu się okolica i nie chce odpalić.
Jeśli można nazwać to tuningiem, to pomalowanie felg na biało.
K60B
wydech Simson
zapłon tyrystorowy
Dezamet 023
remont w lutym 2008,
Wymienione:
Cylinder 60ccm
łożyska
simmeringi
zębatki i łańcuch
tarcze sprzęgła
Fabryczne, jak dla mnie fajnie miękkie, przód nawet trochę działa
Moja pierwsza jazda. Ruszyłem i cieszyłem się, że nie muszę pedałować :D
Czerpanie radości i zamknięcie gęby tym, co się z niego wyśmiewają :)
+ tani
+ prosty w naprawach
+ mało pali
+ nie trzeba pedałować :D
+ mój własny
+ polski
- awaryjny, jednak łatwo daje się naprawić
- tylko dwa biegi
Skończenie remontu mechanicznego i wizualnego, stwierdzenie kolegi: "To najbardziej zadbany Ogar, jakiego widziałem".
Własnej kolekcji polskich pojazdów, karierze kierowcy rajdowego, ewentualnie mechanika i o fajnej lasce:P